Terug naar overzicht
Beste Nele, Voor mij is het nog heel ver maar mijn kapper heeft gesproken over iemand wij hij al zijn klanten naartoe stuurt. Het is een kapster die enkel en alleen kapsels opsteekt. ze is meermaals kampioene geweest in haar vak en hij vertrouwt ze voor 100%. Gezien het voor mij te vroeg is, weet ik niet hoe ze noemt. Maar ik wil je wel het nummer geven van mijn kapper die je zeker de info zal geven. Stuur me een mailtje als je zijn nummer wil hebben, hij zal je zeker de info geven.
oeps ... misschien is dit handiger : paja65@hotmail.com
Misschien gewoon eens bespreken met je kapster?
Ja ik heb dus ook zo'n haar. Stijl met een slag erin. Geen 1 opsteek kapsel blijft bij mij,dat weet ik omdat ik haarzorg heb gevolgd en wel vaker zo'n dingen op mekaar heb gedaan. Of ik moet er gigantishc veel lak opdoen, wat ik dan weer niet mooi vindt. Ik ga het gewoon half laten opsteken. Kben er nog niet uit hoe of bij wie. Ik zou het idd eens met de kapster zelf bespreken waar je bent geweest. spijtig genoeg woon je redelijk ver van mij andrs kon ik wel een goede kapper aanraden in mijn buurt. Succes meid!