Nu Online
Momenteel zijn er 210 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwen en bouwen... help...

13-4-2011 12:56:44
Hoi allemaal,

Wij trouwen in augustus, maar zijn tegelijkertijd ook bezig met het grondig verbouwen van een oud huis. We dachten dat het allemaal wel ging meevallen, maar veel kost toch meer dan verwacht.
Onze citytrip naar Rome is in gevaar, het kost toch zoveel allemaal. We hadden ook iemand gevonden voor de bruidstaart te bakken en onze cupcakes als bedankje. Zij vraagt wel bijna duizend euro hiervoor. Ik weet echt totaal niet wat ik moet doen. Ik maak zelf ook taarten, maar ik weet helemaal niet of ik wel een bruidstaart kan maken... Iemand tips of mensen in dezelfde situatie?

Claudia
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 31 | Gelezen: 1255

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik13-4-2011 13:15:10

Ik zou eerst en vooral eens verder informeren bij anderen voor het bakken van jullie bruidstaart, want het lijkt me echt wel veel geld. Ikzelf bak ook als hobby, dus ken prijzen wel wat. Als ze 4,5 euro / persoon vraagt, dan kan je al zeer mooie taarten maken hoor!
Ik ken nog wel wat volk eventueel... Laat maar iets weten.

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik13-4-2011 13:20:37

Dat vind ik wel heel veel geld voor een taart.

Zijn verschillende gewone taarten die op een verdieping geplaatst worden (weet niet hoe dit heet) geen oplossing? Ik denk dat het bij onze traiteur zoiets zal zijn. Maar 1000 euro, daar heb je wel al heel veel andere dingen voor ...

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik13-4-2011 13:24:33

Ja, inderdaad, de kostprijs van de bruidstaat lijkt me nu ook erg hoog hoor.
Bespaar niet op jullie Rome reis maar dan eerder aan bedankjes en dergelijke. Uiteindelijk krijgen de mensen al een heel feest, dat is toch ook al een serieus bedankje, niet? Zo zijn er vaak vele kosten die we willen maken om het feest op en top te maken (tja, zo zijn we nu eenmaal hé dames) maar die uiteindelijk ècht niet nodig zijn. Ik weet zeker dat je hier en daar nog wat zal vinden om zo zonder probleem naar Rome te kunnen vertrekken.

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik13-4-2011 13:26:16

Ik kan je stress (en budgetstress) zeker snappen. Ik zit ook met een verbouwing en een trouw. Niet evident ...

Nog veel succes!

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik13-4-2011 13:34:10

we kenne het, wij zijn aan't bouwen en zijn ondertussen ook een beetje zwanger...

ik zou zelf de cupkejes maken! heel makkelijk te doen want je kan ze invriezen!
materiaal kan je halen bij de taartenfee en ga is 1 workshop volgen en ge bent vertrokken echt super makkelijk zanne. als je dan toch een taart wil zet je de cakejes zo op een soort staander en geeft ook dat speciale effect ;-)

succes!

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik13-4-2011 13:36:50

Hey,

Al bedankt voor de reacties!
Ja taart en cupcakes maken is een beetje een hobby geworden van mij... Ik heb al een aantal workshops gevolgd bij de taartenfee van cupcakes en ook van taarten... Het is alleen de vraag of ik de taarten ga aankunnen, maar soms hoor ik het wel meer dat meer bruiden dat zelf doen...

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik13-4-2011 13:40:23

Hey Claudia,

Wij trouwen pas volgend jaar maar alles valt ook veel duurder uit dan verwacht. Enfin, 't is te zeggen: ik vind dan supergoede mensen om mee samen te werken, alleen vragen ze dan iets meer dan voorzien was binnen het budget. Omdat ik dan zo overtuigd ben van hun kunnen of omdat wat zij aanbieden écht is wat ik wil/zocht, boek ik hen dan toch. Maar als je dat zo 5 keer doet, komt alles wel veel duurder uit... Wij hebben wel ouders die de helft van ons feest sponsoren en de helft die wij moeten betalen is bijeen gespaard maar we willen niet aan onze andere spaarcentjes zitten omdat we ook volop op zoek zijn naar een huisje. Ik begrijp je dus volledig!

Als het enigszins haalbaar is, zou ik toch behouden wat je al hebt maar eerder besparen op dagdagelijkse dingen, vb zo weinig mogelijk uitjes doen (eventjes geen resto/bios/stand-up comedy/... meer), opletten bij boodschappen doen/shoppen (enkel kopen wat je echt nodig hebt) zodat jullie toch jullie droomdag kunnen hebben zoals jullie het oorspronkelijk wouden. Ik hoorde onlangs ook nog een tip van iemand hier op het forum: al je 1 en 2 EURO stukken in een apart potje doen. Naar het schijnt loopt dat na een tijdje aardig op.

Veel succes & ik duim dat alles goed komt!

Nathalie

jill
30-6-2012
 Meld misbruik13-4-2011 13:40:28

1000 euro, amai das idd belachelijk veel.
Ik zou de taart zelf maken aangezien je daar toch een beetje kennis van hebt.

succes ermee!

Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik13-4-2011 13:41:22

Misschien kan je al eens een klein 'probeerseltje' maken qua taart? Om te zien of het dat is wat je wil...
Ik zou ook eerder wat besparen op bedankjes enzo en toch voluit voor jullie citytrip gaan hoor... :-)

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik13-4-2011 13:41:51

Hoi Claudia!

Hier ook bouwen en trouwen! Verschrikkelijk druk... misschien hadden we dat toch niet moeten doen... het was niet de bedoeling... het is gewoon zo gelopen :)

Maar bon... laat je citytrip niet in gevaar komen voor taart! 1000 euro is enorm veel geld, laat je taart bakken en neem andere bedankjes, dat zal al de kosten drukken :)

Succes!

julie
28-5-2011
 Meld misbruik13-4-2011 13:48:36

Hoi Claudia,

In plaats van cupcakes zelf te maken kan je ook voor de klassieke bedanking als een foto gaan. Meestal wordt die pas enkele maanden na het huwelijk opgestuurd, zo kan je dat budget pas na het huwelijk bijeen sparen. En zo bespaar je jezelf ook de stress in de dagen voor je huwelijk ivm het maken van de taart.

Je moet ook rekenen dat zo'n taart wel heel groot kan worden en dat je die ergens op een koele plaats moet kunnen bewaren.

Ik zou toch eens te rade gaan bij een bakker want 1000euro lijkt mij ook gigantisch veel!!!

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik13-4-2011 13:50:22

je kan ook je bedankjes zelf maken mss (fotokes thuis zelf door de printer steken)

ps: claudia hebde gij mijn berichje gekrege

Sofie
6-8-2011
 Meld misbruik13-4-2011 14:06:36

Hoi,

Die taart lijkt me idd duur. Wij hebben een feestzaal waar ze een dessertbuffet voorschotelen. Voor ieder wat wils dus (chocomousse, taartjes, fruit enz)

Wij zijn ook aan het verbouwen, trouwen en stiekem een kinderwens. M'n ventje is het wat teveel aan het worden, nuja... moeilijk tegen te houden.
Wij hebben huwelijksreis al zowiezo niet op onze planning gezet, we kunnen later nog eens een reisje doen.
Wij besparen ook op zaken zoals ceremoniemeester, vervoer suite (geen trouwbussen of gedoe met dure ceremoniewagens, ik moet er wel eerlijk bijzeggen dat m'n ventje zelf een oldtimer heeft dus dat is in ons voordeel)

Bedankjes gaan we ook achteraf opsturen, is ook een kost die je op die manier wat kan spreiden.

Goh, tzijn soms maar kleine dingen, maar elke euro die je kan uitsparen kun je elders in investeren é.
Ik twijfel ook om achteraf m'n kleed te verkopen. Alhoewel ik hier wel vrees spijt van te hebben.

M'n trouwschoenen gaan zeker de deur uit als ik ze nog voor redelijke prijs kan verkopen. Ze zijn van luca renzi en echt prachtig. Ik heb er al veel bof mee gehad, zelfs in de trouwwinkel zei elke verkoopster amaai, wat ee mooie schoentjes.
m'n tiara ga ik houden.

Ook op bloemen zal ik gierig zjin hoor, het altaarstuk moet achterblijven, dus die priester krijgt daar geen duur stuk van mij. Sorry maar heb het er niet voor over

Alles, tot in het kleinste detail gaat ook in een excel, zo blijf je een goed zicht hebben op uitgaven

veel succes met de planning en budgettering

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik13-4-2011 14:22:46

claudia, in de vlasschaard heb je toch ook dessertebuffetten met pronkstuk bij in?

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik13-4-2011 14:23:41

bedankjes bij ava, soms al mooie dingen onder de grens van €1!
Zeker eens gaan kijken. Zal volgens mij goedkoper uitkomen dan cupcakes.

Evi
30-4-2011
 Meld misbruik13-4-2011 14:31:39

Wij trouwen binnen 2,5 weken en zitten ondertussen ook middenin serieuze verbouwingen. Wij waren aan het twijfelen of we een huwelijksreis gingen doen of niet en ik ben blij dat we er toch voor gekozen hebben. 2 dagen na de trouw vertrekken we voor 2 weken en het zal echt deugd doen want alles komt nu tesamen en het is superdruk. Daarna kunnen we er weer invliegen om ons huis af te werken en hopelijk in de zomer te verhuizen.

Voor de bedankingskes heb ik ook een goedkoop alternatief gevonden: echtgenootjes. Ik had deze ergens gezien op een website en ik kon dit heel makkelijk zelf maken. De blikjes haal ik bij AVA (ik denk dat ze 80 cent waren), de borrelnootjes haal ik bij de ALDI (zijn zeker even goed van smaak dan die van de merken). De wikkeltjes heb ik zelf ontworpen en zelf afgeprint. Als ik alles optel zal ik op ongeveer 1 EUR per persoon komen.

frida
6-2-2010
 Meld misbruik13-4-2011 15:15:31

Dag, Ik heb onze dessertbuffet volledig zelf gemaakt...
Als het zelf kan doen daar spaar je echt een pakgeld met uit!!!!

Groetjes

Merel
13-8-2011
 Meld misbruik13-4-2011 15:44:49

Hallo,
Wij trouwen de dag na jullie :-)
Ik begrijp je zeker als je zegt dat 1000euro heel veel geld is voor een taart en cupcakes. Nu zou ik er toch nog eens over denken voor je zelf aan het bakken slaat. Ga je daar nog tijd voor hebben voor je trouw? Je zal vanalles nog op het laatste moment moeten klaarzetten, halen, verzetten en opnieuw gaan halen... Als je dan nog eens een bruidstaart en 150 (of zo) cakejes moet maken, ga je dan niet teveel hooi op je vork nemen?
Verder zou ik zeker ook niet je huwelijksreis afzeggen! je trouwt maar 1 keer... Je hebt dus ook maar 1 keer die huwelijksreis! Wij kunnen pas in november gaan en dat vind ik ook heel jammer. Mensen hebben ons al gewaarschuwd dat het dan al niet meer als een echte huwelijksreis gaat voelen... Maar ik wil per se iets met witte stranden en blauw water, dus ik heb het gevoel dat het wel goed komt...

Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik13-4-2011 16:29:51

Bouwen en trouwen is samen inderdaad een kostelijke en tijdrovende zaak! Ik wil voor onze bruiloft volgend jaar ook graag een mooie bruidstaart kunnen aansnijden maar ik denk dat ik daarvoor eens op zoek ga naar een hobby bak(k/st)er. Via het forum van de koekjesfee bijvoorbeeld. Veel van die mensen vragen helemaal niet zo veel en maken er toch ook echte kunstwerkjes van.
Om de kosten verder wat te drukken gaan we o.a. geen bedankjes doen. Bij het gastenboek zal een grote vaas staan vol met ferrero rochers (of iets vergelijkbaars) en wie doorgaat kan zich dan nog een snoepje nemen voor onderweg.

Het is de kunst om de dingen zo sjiek mogelijk te doen ogen en ze toch zo goedkoop mogelijk te houden ;) Veel succes ermee!

Sofie
26-5-2012
 Meld misbruik13-4-2011 16:39:14

1000€ is heel duur. Je moet eens een berichtje sturen naar lynn, zit ook op het forum en trouwt dit jaar in Juni.

En al de rest... Dat zijn nu eenmaal keuzes maken vrees ik.
Wij zijn ook al een hele tijd aan het verbouwen en het is nog niet gedaan... Maar ondertussen beslis je wel om te trouwen...
Wij hebben effectief de keuze gemaakt om bepaalde dingen uit te stellen ivm verbouwingen, maar we hebben ook de keuze gemaakt om op verschillende dingen te besparen qua trouw.

Een huwelijksreis zit er niet in voor ons.. punt uit. Nu toch niet
Wij stellen dit uit naar 2015 en maken er gezellige trip van samen met mijn ouders.
Hun plan is om in 2015 naar de Filipijnen te gaan ( stiefmoeder is een filipijnse) familie gaan opzoeken en genieten van de mooie natuur/eten enz... En wie weet is er dan een mondje meer dat mee moet, meteen een mooie gelegenheid om een eventueel kindje ook voor te stellen aan de familie daar.

Ik denk dat je vooral moet kijken waar je grootste prioriteiten liggen en hoeveel waarde je aan bepaalde dingen hecht.

Ik heb liever een leuk feest, leuke locatie enzzz maar pas een paar jaar later een reis enz...
Maar dat is ieder voor zich natuurlijk :)

Marlies
9-12-2011
 Meld misbruik13-4-2011 16:45:06

Hey Claudia,

Ik begrijp je helemaal en Merel natuurlijk is het leuker om op huwelijksreis te gaan maar soms kan je niet alles hebben zelfs als je gaat uitsparen op verschillende zaken.

Wijzelf zitten momenteel ook in de verbouwingen (grote kosten), en wij zien onze huwelijksreis maar binnen een 2-tal jaar tegemoet ... who cares? We hebben elkaar en dat is het bijzonderste we zijn gelukkig. Een reis meer of minder kan daar niets aan veranderen.

Waarmee ik niet wil zeggen dat je jullie citytrip moeten afblazen maar je moet de prioriteiten afwegen wat het belangrijkste is voor jullie zelf. En hoe ver jullie over jullie budget raken. Ik ben al een ganse week niet goed van men proef make-up & kapsel voor de dag zelf die ik vind dat zo verdomd veel kost maar goed het is nu zo. En het kan ook genoeg goedkoper hoor maar waar stopt het eens we besparen al op zoveel.

Vele groetjes,
Marlies

Marlies
9-12-2011
 Meld misbruik13-4-2011 16:48:50

Ik sluit me dus aan bij Sofie ....

Groetjes,
Marlies

tima
8-9-2012
 Meld misbruik13-4-2011 18:22:10

eens gezien op dit forum denk ik een bruin kaartje (kan ook ander kleur) en merci op gedrukt ( gemakkelijk via computer te doen ) en int midden 1 merci chcolatje op geplakt vond ik wel tof gevonden en zeker niet duur

renske
12-8-2011
 Meld misbruik13-4-2011 21:53:01

hier ook bouwen en trouwen en dan hebben we nog eens een kindje ook dus elke cent telt we zijn zojuist voor onze lening gaan horen dusja juist voor onze trouw beginnen wij aan onze bouw wat ook veel stress teweeg brengt en de familie van mijn verloofde moeten wij betalen dus dan is het enkel tantes en nonkels geen nichten neven van hem zijn kant want dit schilt ook veel prijs wat we dan uiteindelijk aan ons huisje kunnen besteden .

Jolien
26-8-2011
 Meld misbruik13-4-2011 22:07:39

Amai, ik verschiet ervan hoeveel mensen in hetzelfde schuitje zitten als ik. Ook hier bouwen en trouwen in hetzelfde jaar... en ik maar denken dat ik de enige was!?

Ik sluit mij volledig aan bij Sofie. Wij keken ook naar onze prioriteiten.
Wij doen bijvoorbeeld geen huwelijksreis, omdat we meer willen investeren in onze nieuwbouw. Voor ons huwelijk zelf hebben we alles genomen wat we wouden en bij toeval komt het nog altijd goedkoper uit dan we zelf voor ogen hadden.
Het komt er op neer dat je alles zo duur maakt als je zelf wilt

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik14-4-2011 0:55:14

Hey Claudia,

Hier ook dezelfde situatie, en zoals we kunnen zien, zijn we niet alleen.

Wij zijn al sedert vorig jaar bezig aan ons huis, het zal zeker nog tot volgend jaar duren voor we er klaar mee zijn. Mijn verloofde probeert zoveel mogelijk zelf te doen, samen met mijn papa en schoonpapa om de kosten te drukken, en daarom duurt alles wat langer.

Aangezien mijn vriend uit een gezin met 6 kinderen komt, zullen mijn schoonouders niet mee betalen in de trouw, niet omdat ze niet willen, maar omdat ze dat gewoon niet kunnen voor 6 kinderen.

Langs de kant van mijn ouders krijg ik af en toe een financiële meevaller voor onze bouw. Als ze iets over hebben, geven ze het liever voor onze verbouwingen, dus de trouw wordt volledig door onszelf betaald.

Wij wilden dolgraag trouwen, maar niet ten koste van alles en proberen zoveel mogelijk te besparen: een huwelijksreis zit er niet in, uitnodigingen maken we zelf met vistaprint, als bedankje zal ik de tip van Cindy volgen en langsgaan bij ava, ...
Het is altijd leuk als je de genodigden iets kan meegeven, maar ik zie het niet zitten om daar 3 of 4 euro per persoon aan uit te geven.
Je kan altijd een paar weken later, zoals hier reeds aangehaald, nog een foto opsturen en op het huwelijk zelf een bedankje met snoepjes meegeven.

Wat betreft je taart, ik vind ze ook verschrikkelijk duur! Bij de meeste traiteurs kost een volledig dessertbuffet met chocomousse, verschillende taartjes, pannenkoekjes, ... tussen de 6 en de 7 euro per persoon.
Als je 100 genodigden hebt, is dat nog altijd "maar" 700 euro, dus in vergelijking is je 1000 euro erg veel voor enkel een taart.

Ik denk dat bij een gewone bakker een taartstuk aan 3 à 4 euro komt, dus als je vraagt om enkele ronde taarten te bakken, kun je die zelf op zo'n stand zetten met verdiepingen en je zal heel wat goedkoper uitkomen.

Na vooral veel rondkijken voor mijn eigen huwelijk heb ik de indruk van zodra het woordje "bruid" ervoor komt te staan, dat alle plots veel duurder wordt...
Mooie witte schoenen vind je in de meeste winkels voor 60 à 80 euro, van zodra je naar bruidsschoenen zoekt, is het plots 160 euro, ook al zijn die ook gewoon wit.
Idem voor een visagiste, gewone make up 15 euro, maar de bruidsmake up is ineens 30 euro, ik weet niet wat er zoveel meer moet geschminkt worden aan een bruidje dan aan iemand anders...
Ik denk dat je vooral hier heel veel kunt op besparen, de dingen voor je huwelijk gaan zoeken in gewone winkels in plaats van in "speciaalzaken".

Je mag er idd niet aan denken dat je al de centjes waar je jaaaaren voor gespaard hebt, zomaar in één jaar volledig hebt opgedaan :)

Wij proberen ons huis instapklaar te maken tegen volgend jaar, een prachtig huwelijksfeest in de mate van het mogelijke in elkaar te steken en na juni volgend jaar, beginnen we gewoon helemaal opnieuw te sparen om ons droomhuisje beetje bij beetje af te werken, maar het prachtige huwelijk hebben we dan toch maar mooi gehad!

Ik wil binnen een jaar of 10, als ons huisje hopelijk helemaal is afgewerkt, met plezier terug denken aan mijn huwelijk en met trots terugkijken hoe mijn man en ik dit allemaal voor elkaar hebben gekregen...
Ik wens je van harte hetzelfde toe!

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik14-4-2011 1:50:37

Zag je die tip van de marokkaanse bakker tijdje geleden ?
Misschien een optie ? Heb er hier (a'pen) ook al zien staan, echt supermooie en hoge, zagen er niet zoeter uit dan de onze maar wel heel feestelijk en volgens mij ook beduidend goedkoper.
En die cuppies en taarten : over hoeveel stuks spreken we hier ? Want we kunnen wel allemaal zeggen 'dat is duur' maar als je er 700 cupcakes voor krijgt is het niet duur natuurlijk.
En als je al bij Catherine op workshop geweest bent kan je misschien overwegen ze zelf te maken, op voorhand.
Je bakt er 24 tegelijk in je oven dus als je investeert in dubbele bakblikken (= totale kost ongeveer 30 euro) dan kan je er 150 bakken op maximaal 2hr tijd.
Ik heb voor een trouwfeest een jaar of 2 geleden 50 cupcakes 's middags en 150 's avonds moeten bakken/versieren en dat was op een grote halve dag gepiept, bakken en versieren samen.
Ze bewaren makkelijk 2 weken als je ze luchtdicht bewaart .

die honeymoon : tja, alles heeft zijn voor- en nadelen, en we moeten allemaal keuzes maken. Jij en je aanstaande zijn de enige die die keuze kunnen maken vrees ik.

groetjes

Evi
30-4-2011
 Meld misbruik14-4-2011 9:34:57

Je kan natuurlijk ook besparen op andere dingen:
- mijn oorringen en armbandje komen uit de Six: ong. 12 EUR in totaal
- mijn schoenen: 49,50 EUR (ik had ze zelf al van voor ik mijn trouwkleed had, ik heb van deze schoen al in 3 verschillende kleuren gehad en toen ik ze in het wit tegen kwam heb ik geen moment getwijfeld, ik weet gewoon dat ze goed zitten)
- lingerie kan je in de Hunkemoller gaan halen
- de vriendin van mijn broer doet de make-up van mij en mijn mama (ze heeft ooit eens een workshop gehad en omdat ze al aan verschillende missverkiezingen heeft meegedaan weet ze wel goe ze iemand moet schminken)
- mijn ventje zijn kostuum is ook gehuurd (scheelt een pak in de prijs als je het koopt en is ook nog handig aangezien mijn ventje geen kostuumdrager is en het anders toch maar in de kast zou verdwijnen)

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik14-4-2011 12:57:33

Hey allemaal,

Bedankt voor jullie informatie allemaal! Ja, ons huis gaat ook nog zeker twee jaar duren voor het af is, vooral omdat mijn pa en mijn vriend ook zoveel mogelijk zelf proberen te doen. We gaan zelfs vanaf september bij mijn ouders wonen om meer te sparen. Wel op de bovenverdieping waar we rustig zitten, maar hopelijk gaat dit ook meevallen voor mijn verloofde!
We hebben gisteren de financiën eens bekeken en we gaan de huwelijksreis schrappen. Als we het moeilijk hebben met de financiën dan kan ik zowiezo ook niet gerust op vakantie. Maar over een paar jaartjes hopelijk!
Ik ben ten rade gegaan bij een paar taartenfeetjes en ik denk dat ik het zelf ga maken. De biscuits kan je bijvoorbeeld al een week op voorhand maken en vullen en dan invriezen dus dan is het enkel versieren hé! Ik ga in het lange weekend van Pasen eens een klein probeersel maken. En de cupcakes is normaal ook geen probleem. Ik mag ook de oven van mijn schoonmoeder lenen die twee ovens heeft. Wordt vervolgd...

Jana
17-9-2011
 Meld misbruik15-4-2011 13:00:40

Hier ook hetzelfde, bezig met een nieuwbouw. In juli verhuizen en in september trouwen. Wij wonen al een tijd in bij mijn ouders om het te kunnen financieren. (en wij doen ook veel zelf, de trouw moeten we trouwens ook helemaal zelf betalen)
Wij hebben er ook voor gekozen om geen huwelijksreis te doen. We gaan het in juli al druk hebben met de verhuis en de laatste afwerkingen en dan gaat dat weekje in september deugd doen dat we gewoon kunnen genieten van ons nieuwe huis. Misschien als blijkt dat er toch nog genoeg centjes over zijn dat we wel iets doen.
Die cupcakes zou ik ook zelf maken als ik jou was.
Veel succes, komt allemaal wel in orde

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik15-4-2011 13:06:36

Bedankt! Ik weet wel dat het allemaal in orde komt hoor! Het is gewoon een raar gevoel altijd op je geld letten en op dingen moeten besparen enzo... We hadden het allemaal wat onderschat denk ik. Maar nu gaat alles weer goed hoor! We hebben alles goed op een rijtje gezet...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...