Terug naar overzicht
Mja Lindsy, Het is inderdaad heel vroeg voor nachtmerries :-D. Ik trouw op 2/6/2012 en heb er ook al eentje achter de rug. Dat zal wel de eerste stress zijn zeker. Maar voor de rest zijn we er nog helemaal niet mee bezig hoor ...
Ook al is het bij mij ook nog een tijdje, toch heb ik ook al 2 nachtmerries achter de rug. De eerste was toen mijn verlovingsring bij de goudsmid was om hem te verkleinen dat ik droomde dat hij niet mooi meer afgewerkt ging zijn, steentje scheef er op, niet mooi rond... Btw: mijn nachtmerrie is gelukkig niet uitgekomen, ik heb mijn ring even mooi teruggekregen De andere ging over trouwkleedjes. Ik ben al eens met mijn moeder naar een bruidswinkel gaan kijken en heb toen mooie dingen gezien. Nadien droomde ik dat ik terugging naar die winkel om te passen, al de mooie kleedjes weg waren, en er niets overbleef naar mijn zin. Raar om daar nu al nachtmerries over te hebben, ook al staan er nog 387 dagen op de teller. Maar ik denk dat we niet de enigen zullen zijn, met zulke verhalen groetjes
Hier ook al enkele nachtmerries gepasseerd en k denk dat er nog vele zullen volgen hoor. K ben ze gelukkig al vergeten behalve enen. We waren vergeten om de trouwringen te gaan halen. Ramp oh ramp!
:-) Bij mij is het lang rustig gebleven tot deze nacht. Ik heb gedroomd dat we compleet vergeten waren mijn trouwkleedje op te halen. Dus ik naar de kerk in gewone kleren .
Hey, Hier ook al nachtmerries gehad.... vrouwen en stressen hé..... Veel groetjes Ellen
Ook al veel gedroomd over het huwelijk, maar 1 is mij bijgebleven: er waren maar 4 mensen op de receptie, buiten onszelf en onze ouders. Er was meer volk om op te dienen dan genodigden! We hebben wel met zijn 10-en veel kunnen drinken en eten en lachen. Dus was best nog een leuk feestje Cindy