Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nu al een eerste nachtmerrie... Best grappig eigenlijk!

13-4-2011 15:41:31
Hoi iedereen,

Vannacht voor de eerste keer een nachtmerrie gehad over onze huwelijksdag: zo absurd onrealistisch dat het in feite grappig werd!
Na het wettelijk huwelijk gingen we zoals gepland met de huifkar naar de kerk. Daar aangekomen bleek dat er tegelijktijdig met ons nog een ander koppel voor de kerk huwde. Alles ging mooi in shiften: eerst ander koppel naar binnen, dan wij. Verwelkoming door de priester: eerst voor hen, dan voor ons. Welkomstwoord door het koppel: eerst zij, dan wij, en ga zo maar door. Hilarisch gewoon. Maar dan bleek dat zij een hele mooie ceremonie in elkaar hadden gestoken en dat waren wij helemaal vergeten te doen. Dus gewoon alles ter plekke uit onze duim gezogen: verwelkoming, eerste lezeing enzovoort!
Hoe komt een mens er in godsnaam op: wij vinden de ceremonie één van de hoogtepunten van de dag, die zal dus tot in de puntjes voorbereid zijn. Ik was toch een klein beetje opgelucht toen ik wakker werd

Groetjes

Lindsy
25-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 635

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik13-4-2011 15:58:34

Mja Lindsy,

Het is inderdaad heel vroeg voor nachtmerries :-D. Ik trouw op 2/6/2012 en heb er ook al eentje achter de rug. Dat zal wel de eerste stress zijn zeker.
Maar voor de rest zijn we er nog helemaal niet mee bezig hoor ...

Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik13-4-2011 15:59:48

Ook al is het bij mij ook nog een tijdje, toch heb ik ook al 2 nachtmerries achter de rug.
De eerste was toen mijn verlovingsring bij de goudsmid was om hem te verkleinen dat ik droomde dat hij niet mooi meer afgewerkt ging zijn, steentje scheef er op, niet mooi rond...
Btw: mijn nachtmerrie is gelukkig niet uitgekomen, ik heb mijn ring even mooi teruggekregen

De andere ging over trouwkleedjes. Ik ben al eens met mijn moeder naar een bruidswinkel gaan kijken en heb toen mooie dingen gezien. Nadien droomde ik dat ik terugging naar die winkel om te passen, al de mooie kleedjes weg waren, en er niets overbleef naar mijn zin.

Raar om daar nu al nachtmerries over te hebben, ook al staan er nog 387 dagen op de teller. Maar ik denk dat we niet de enigen zullen zijn, met zulke verhalen

groetjes

Hannelore
21-4-2012
 Meld misbruik13-4-2011 16:11:57

Hier ook al enkele nachtmerries gepasseerd en k denk dat er nog vele zullen volgen hoor. K ben ze gelukkig al vergeten behalve enen. We waren vergeten om de trouwringen te gaan halen. Ramp oh ramp!

Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik13-4-2011 16:24:58

:-) Bij mij is het lang rustig gebleven tot deze nacht. Ik heb gedroomd dat we compleet vergeten waren mijn trouwkleedje op te halen. Dus ik naar de kerk in gewone kleren .

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik14-4-2011 10:38:05

Hey,

Hier ook al nachtmerries gehad.... vrouwen en stressen hé.....

Veel groetjes Ellen

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik16-4-2011 23:27:05

Ook al veel gedroomd over het huwelijk, maar 1 is mij bijgebleven: er waren maar 4 mensen op de receptie, buiten onszelf en onze ouders. Er was meer volk om op te dienen dan genodigden! We hebben wel met zijn 10-en veel kunnen drinken en eten en lachen.
Dus was best nog een leuk feestje
Cindy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...