Terug naar overzicht
Nnog ietsje vergeten bij te zetten, zetten jullie speciaal liedje op als de gasten de zaal binnenkomen? Zo ja welk liedje? Dank je ;-)
Hey ik was zelf aan het denken aan 'here I am' van bryan adams, van de film 'spirit'. Echt een prachtig nummer met mooie tekst die zegt van 'hier zijn we, en vanaf nu gaat het beginnen voor ons!'. Iets speciaals gaan wij niet echt doen denk ik... Grtjs Emy
@ Emy: dat wordt onze eerste dans!
Wij nemen Tonight Gonna Be A Good Night van Black Eyed Peas! Niet het volledig liedje, maar het swingende deel ervan, we passeren gewoon eens al lachend langs alle tafels en nemen daarna de micro om iedereen te bedanken
Hoi, wij nemen forever van chris brown. Vind dat een superleuk nummer, lekker vrolijk :) GroetjesGreet
wij nemen een nederlandstalig -) vanavond zal het gebeuren, van Gerard Joling, voor heet plaatsnemen van de gasten aan tafel doen we niks speciaals
plaatsnemen gasten: A whole new world van Aladdin (thema van de tafels waren de 7 zeen en de 7 continenten) Binnenkomen bruidspaar: I am a believer (smashmouth) Binnenkomen ouders: Una paloma blanca
7 zeeën dus :-)
Wij gaan voor wanneer wij de zaal binnenkomen kiezen voor "Vonken en Vuur" van Clouseau. Voor het plaatsnemen van de genodigden: laten wij over aan de dj.
Wij nemen bij het binnenkomen voor ons en de suite een nummer waar een toffe herinnering aan hebben nl enur ft calabria, gaan dan al dansend binnenkomen en voor de andere gasten gaan we werken met per tafel een artiest en geven hen dan bij het binnenkomen een kaartje met een nummer van die artiest om zo iedereen op zijn plaats te krijgen. Had dit hier ergens gelezen en ik vond het wel een leuk idee ...
hier hetzelfde als aurelie, tonight gonna be a good night lekker vrolijk nummer om er meteen wat sfeer in te brengen
Beuatiful Day van U2
Wij kwamen binnen op carneval de Paris vanaf minuut 2.18 Was een kippenvel moment met staande ovatie en veel gefluit om Het zo te zeggen :-)
Wij hadden ook "tonight's gonna be a good night" van de Black Eyed Peas, maar ook enkel het swingende stukje. Sfeer verzekerd. De gasten waren toen al in de zaal, wij daarna. Hebben voor de binnekomst van de gasten geen speciaal liedje gedraaid.