Nu Online
Momenteel zijn er 288 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gelukkig gevoel!

13-4-2011 16:36:45
Dag bruidjes!

Je ziet hier steeds meer bruidjes die bezig zijn aan hun planning voor 2012 ... Dat doet mij denken aan het voorjaar 2010 waar ik ook zoiets had van "mensen hoe begin je daaraan..." En kijk nu, over 29 dagen mag ik mezelf Mevrouw Bogaert noemen! En op vandaag is alles zo goed als geregeld!

Dus aan alle bruidjes die zoiets hebben van: Amai... Gewoon stap voor stap aanpakken en dan lukt het zeker!

Succes aan allemaal met de voorbereidingen !!

Wij hebben morgen ons gesprek met de feestzaal, benieuwd of zij onze planning & tijdstippen enz. goedkeuren !

Verder jah, ik kan me maar happy verklaren over hoe het voorbije jaar en half gelopen is, maar nu, nu dat ik -eindelijk- onder de 30 zit en er dus minder dan één maand is, kan ik echt wel zeggen: het mag beginnen komen!

Vele groetjes van een nog altijd even gelukkig bruidje! Die - voor de geïnteresseerden - haar probleem met haar kapsel volledig heeft opgelost met mooie compromissen

Aurelie
13-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 825

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik13-4-2011 16:45:41

Hey Aurelie,

Blij te lezen dat je probleem met je kapsel opgelost is. je zal er prachtig uitzien, dat is zeker.

Ik wens jou alvast het allerbeste toe.

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik13-4-2011 17:15:27

Momenteel nog 450 dagen hier, wat een verschil :D

En idd, leuk van je kapsel ! Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat :)

frida
6-2-2010
 Meld misbruik13-4-2011 17:16:30

Hey, leuk dat je het probleem van je haar oplossen is. Natuurlijk wens ik jullie een prachtige dag en geniet er elke sec. van.

Frida

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik13-4-2011 18:29:34

Oooooh, Aurelie... het is vandaag de 13de, dus nog exact 1 maandje en je zit op je EIGEN feest!!

natje
12-5-2012
 Meld misbruik13-4-2011 19:22:10

spannend !!!! het gaat er nu echt wel snel zijn
komen de zenuwen nog niet?
veel succes morgen
ik nog 394 dagen op de tellerlijkt nog zooooo lang.
maar ik geniet al volle teugen van de voorbereidingen

mona
26-8-2011
 Meld misbruik13-4-2011 21:15:20

Fijn te horen dat alles nog goed gekomen is en nu zonder zorgen en niet teveel zenuwen op nr jullie dag. ... Het is bijna zover joehoe
Groetjes

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik14-4-2011 0:10:51

Hey Aurelie,

Alvast bedankt voor het hart onder de riem en vooral bedankt voor de vele tips die ik hier al van jou mocht ontvangen.

Ik wens je dan ook een prachtig huwelijksfeest en heel veel geluk toe! :)

kim
7-7-2012
 Meld misbruik14-4-2011 17:08:56

Hey Aurelie!

Super dat je 'probleem' met je kapsel is opgelost.
Ben benieuwd naar het resultaat!

Geniet nog van je laatste maandje!
Bij mij staan er 449 dagen op de teller... hihi

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik15-4-2011 9:31:28

Bij mijn nog 406, nog even aftellen dus.
Aurelie, geniet van je dag en je feest en daarna wens ik je heel veel geluk

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik15-4-2011 12:27:07

Hey Aurelie!

Bedankt voor de bemoedigende woorden en de leuke tips die ik hier al van jou gelezen heb! De voorbereidingen zijn inderdaad superplezant, maar ik kan me voorstellen dat het nu wel mag gaan komen voor jou!
Fijn dat het in orde gekomen is met je kapsel en nog veel succes en plezier met de 'laatste loodjes' tot D-Day!

Groetjes
x

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik16-4-2011 23:20:45

Nog 384 dagen! En ik geniet er toch zo van.
Elke dag op dit forum, lekker weer veel tips vergaren, andere bruidjes en gommetjes verder helpen, lieve en bemoedigende woordjes geven en ontvangen....
Ik denk dat ik volgend jaar in een serieus zwart gat ga vallen.......
Maar Nee Gij! Dan ga ik gewoon door met anderen helpen. En genieten van mijn nieuw verworven statuut van Mevrouw ipv Juffrouw. Al klinkt dat behoorlijk leuk hoor, Juffrouw op je 37!
Ja ja, ben een laatbloeier (met een beetje verleden, maar nog niet getrouwd geweest).
Ik heb dan wel al enkele dekseltjes gehad voor op mijn potje, maar het ene dekseltje viel in mijn potje en het andere eraf. Maar 1 ding heb ik er wel van overgehouden en dat nemen ze me nooit meer af: mijn allerliefste zoon Arno!
Ik hoop dat jullie ook ooit gezegend zijn met het geluk van kindjes. Maar geniet vooral maar nog een beetje van jullie wittebroodsweken, van jullie jong leventje samen en bouw gezellig een warm nestje voor het eventuele nieuwe volkje.
Veel geluk samen, mijnheer en mevrouw Bogaert (to be)

Cindy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...