Terug naar overzicht
Hey Aurelie, Blij te lezen dat je probleem met je kapsel opgelost is. je zal er prachtig uitzien, dat is zeker. Ik wens jou alvast het allerbeste toe.
Momenteel nog 450 dagen hier, wat een verschil :D En idd, leuk van je kapsel ! Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat :)
Hey, leuk dat je het probleem van je haar oplossen is. Natuurlijk wens ik jullie een prachtige dag en geniet er elke sec. van. Frida
Oooooh, Aurelie... het is vandaag de 13de, dus nog exact 1 maandje en je zit op je EIGEN feest!!
spannend !!!! het gaat er nu echt wel snel zijn komen de zenuwen nog niet? veel succes morgen ik nog 394 dagen op de tellerlijkt nog zooooo lang. maar ik geniet al volle teugen van de voorbereidingen
Fijn te horen dat alles nog goed gekomen is en nu zonder zorgen en niet teveel zenuwen op nr jullie dag. ... Het is bijna zover joehoe Groetjes
Hey Aurelie, Alvast bedankt voor het hart onder de riem en vooral bedankt voor de vele tips die ik hier al van jou mocht ontvangen. Ik wens je dan ook een prachtig huwelijksfeest en heel veel geluk toe! :)
Hey Aurelie! Super dat je 'probleem' met je kapsel is opgelost. Ben benieuwd naar het resultaat! Geniet nog van je laatste maandje! Bij mij staan er 449 dagen op de teller... hihi
Bij mijn nog 406, nog even aftellen dus. Aurelie, geniet van je dag en je feest en daarna wens ik je heel veel geluk
Hey Aurelie! Bedankt voor de bemoedigende woorden en de leuke tips die ik hier al van jou gelezen heb! De voorbereidingen zijn inderdaad superplezant, maar ik kan me voorstellen dat het nu wel mag gaan komen voor jou! Fijn dat het in orde gekomen is met je kapsel en nog veel succes en plezier met de 'laatste loodjes' tot D-Day! Groetjes x
Nog 384 dagen! En ik geniet er toch zo van. Elke dag op dit forum, lekker weer veel tips vergaren, andere bruidjes en gommetjes verder helpen, lieve en bemoedigende woordjes geven en ontvangen.... Ik denk dat ik volgend jaar in een serieus zwart gat ga vallen....... Maar Nee Gij! Dan ga ik gewoon door met anderen helpen. En genieten van mijn nieuw verworven statuut van Mevrouw ipv Juffrouw. Al klinkt dat behoorlijk leuk hoor, Juffrouw op je 37! Ja ja, ben een laatbloeier (met een beetje verleden, maar nog niet getrouwd geweest). Ik heb dan wel al enkele dekseltjes gehad voor op mijn potje, maar het ene dekseltje viel in mijn potje en het andere eraf. Maar 1 ding heb ik er wel van overgehouden en dat nemen ze me nooit meer af: mijn allerliefste zoon Arno! Ik hoop dat jullie ook ooit gezegend zijn met het geluk van kindjes. Maar geniet vooral maar nog een beetje van jullie wittebroodsweken, van jullie jong leventje samen en bouw gezellig een warm nestje voor het eventuele nieuwe volkje. Veel geluk samen, mijnheer en mevrouw Bogaert (to be) Cindy