Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Proefkapsel + eerste pas = groot succes

13-4-2011 17:39:31
Vanochtend ben ik bij de kapper geweest voor mijn proefkapsel. En het is echt geworden zoals ik in gedachten had. De kapster heeft wel enkele dingen geprobeerd, maar 1 opsteekkapsel sprong er echt wel uit. Het is een halfopgestoken kapsel geworden en het is echt super, ben zo blij!
Dan deze namiddag de eerste pas van mijn jurk gehad. Hier en daar was het wel wat te groot (ben enkele kilo's afgevallen), maar dit was geen probleem en kon perfect vermaakt worden. Ook het kapsel paste perfect bij mijn jurk.

Echt heel tof als je zo alles samen ziet. Dat het maar snel 14 mei is, want ik vond het al spijtig om het kleedje uit te doen. :-)

Nathalie
14-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 598

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik13-4-2011 20:25:08

heel leuk dat alles zo goed meezit..
ik ben zelf nog altijd ni 100 percent zeker van mijn kapsel, het is wel mooi, maar ik mis voor mij zelf het wauw effect..
heb jij lang haar of kort haar, krullend of stijf..

heb je mss een foto van je proefkapsel? en zou je het mss willen doormailen naar mij?
rafa.put@mail.be

groetjes

Nathalie
14-5-2011
 Meld misbruik13-4-2011 20:42:52

Ik heb redelijk lang, stijf haar. Maar voor mijn trouw zal ik krullen hebben. Ik zal morgen eens aan mijn moeder vragen of zij de foto's die ze genomen heeft kan doorsturen naar mij.
Vanboven is het een beetje opgestoken met een tiara erin.

Groetjes en nog veel succes!

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik13-4-2011 23:15:42

och zou ik ook de foto eens mogen zien,klinkt iets zoals ik het ook zie maar vind nergens mijn gedacht op foto of toch iets in de aard zoals ik zou willen
Vooral omdat ik het ook met tiara wil :-d

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik13-4-2011 23:16:22

och als je wil roosje104@hotmail.com

Kelly
30-7-2011
 Meld misbruik14-4-2011 13:12:23

Ik ben ook wel benieuwd!
Binnenkort ga ik ook langs bij de kapper voor mijn proefkapsel en alle ideetjes zijn welkom kellycuvelier@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...