Terug naar overzicht
Hier ook 4 gescheiden ouders... Ik zal met mijn kersverse man dansen, dan hij met zijn ma en ik met mijn pa en dan mag iedereen de dansvloer op. De "echte" vader en moeder hebben volgens mij voorrang op de stiefouders, wat niet wegneemt dat er 99,9% kans zal zijn dat ik met mijn stiefvader en zijn stiefvader ook zal dansen
Hier ook gescheiden ouders Ik geef toch eerste de voorang aan mijn eigen vader en zijn vader en dan bij vermenigvuldiging mss zijn stiefvader.Maar doe ik het dan niet zal ik wel eens dansen met hem gedurende de avond want die is nog niet gedaan na die openingsdans en dans met ouders hé,hij begint dan nog maar en er zullen wel nog slows komen
hoi hier ook de ouders van mij verloofde zijn gescheiden maar zijn echte papa heeft hij geen contact meer mee jammer genoeg en ik zie het niet zitten om met mijn stiefschoonvader te dansen dus wij ons is het bruidspaar en dan ik met mijn vader en men vriend met zijn mama op het liedje van heartland i loved her first maar vind dit dan wel beetje raar men verloofde met zijn mama op dit liedje
Merci voor de reacties !! 'T is een beetje moeilijk he , denk dat gewoon wij zal zijn , en dan ik met mijn pa en hij met zijn ma en that's it .Zoals Aurelie& Inge zeiden nog heel de avond tijd om te dansen! Bedankt!
@ Renske Heb ook al gedacht aan dat liedje, maar vind het ook wat raar dan voor mijn intussen al man en zijn moeder.
Toevallig, wij dansen op de Nederlandse versie (van Bart Peeters)!