Terug naar overzicht
Beste Lieve,Welke bedankjes wij gaan nemen weet ik ook06 nog nie, maar je kan eens kijken op www.geluk.com , massa's ideetjes !Succes, Ingrid27/05/06
wij gaan voor de klassieke foto die we tijdens het feest afgeven. Dan hebben ze toch een levend bewijs. Ik vind die andere dingetjes van op www.geluk.com niet echt mijn ding omdat ik denk dat ze dat vlugger in de vuilbak gaan gooien.Ann20/5/2006
Hallo,Wij geven kaarsjes aan de gasten met op het glas of metalen doosje een spreuk en bedanking.Dit is iets waarvan ik vermoed dat ze er achteraf nog wat aan hebben.Sofie22-07-06
hey lieve,wij geven handgeschepte, hartvormige doosjes gevuld met hartvormige suikerbonen en van die gesuikerde rijstjes.grtjsHeidi
Hey,Wij geven een cd met daarop al de liedjes uit de kerk, de openingsdans en nog enkele liedjes die belangrijk zijn voor ons.Groetjes Peggy23/06/07
Ik had hier op het forum al veel gelezen over bedankjes en was er zelf ook al eens over beginnen nadenken (ook al is dat bij ons de gewoonte niet). Toen ik in de kast toevallig een doosje met daarin een reukkaarsje en badparels tegenkwam die ik gekregen heb als bedankje op het huwelijk van vrienden, heb ik beslist om het toch bij de klassieke foto. Als bij mij die andere bedankjes in de kast belanden, zal dat ook bij andere mensen wel zo zijn...
Hoi Lieve,Wij hadden theelichtjes (Ava) gegeven.. omdat zoals je zegt de meeste kadootjes in de kast belanden. Daarom iets wat iedereen wel kan gebruiken, en helemaal niet duur.Groetjes en veel succes!An 13-08-05
net zoals Peggy hebben wij gekozen voor een CD met de liedjes van de huwelijksviering + openingsdans.Vooraan komt er een foto van ons (als hoesje) met een bedankingstekst. Dit zal de dag zelf door onze fotograaf nog worden gemaakt en geleverd. De opgenomen cd's bezorgen wij hem een 2 tal weken vooraf.Ik denk wel dat de mensen dit zullen bijhouden en nadien ook nog eens beluisteren !groetjesann-sophie09.09.06
Hoi,Wij gaan achteraf een foto drukken op een kaarsenhoudertje.Neem eens een kijkje op http://www.lumage.com