Terug naar overzicht
Ah, iemand van de streek Ik ben al vaak ergens geweest (voor communie's ed) waar traiteur Johan en Griet van Langemark het eten verzorgden. Dat was telken héél lekker en héél verzorgd! www.johanengriet.be Dat waren soms ook maar groepen van een man of 30, dus dat is geen probleem vermoed ik! Groetjes, Elsie
Traiteur mathias uit Gistel? Dat is tenslotte een wereldkampioen bbqen. Groetjes
heyOns huwelijk is einddit jaar en wss ook in 't hofsteedje. was aan het rond kijken op internet en bij ook bij danny soenen uitgekomen. Die valt allesinds heel goe mee van prijs. Ondertss al gekozen?Hou me op de hoogte
Beste LoesOndertussen hebben we een traiteur gekozen. Is niet Danny Soenen geworden, gezien het grote prijsverschil met onze huidige traiteur. Wij kozen voor Traiteur Carte Blanche (Hooglede).We hadden bij deze traiteur meer inspraak (vonden we) en voor de menu die wij wensten kwamen we bijna aan de helft van wat we bij Danny Soenen moesten betalen. We dienden namelijk niet de hoge kosten voor de huur van materiaal te betalen. Dit scheelt echt een hele hoop.Zeker als je weet dat we maar een klein groepje hebben van 35 personen. Bijna 5 000 euro was ons echt wel té veel.Hopelijk ben je hier iets mee.GroetenEvelien