Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Traiteur

13-4-2011 22:17:53
Gezien het huwelijk voorzien is op 4 mei 2012 ben ik voorzichtig aan het kijken om alles te regelen. Feestzaal ligt vast. We gaan gezellig vieren in 't Tof Steedje in Hooglede. Maar nu ben ik op zoek naar een goeie traiteur.
Ik stootte op de website van Danny Soenen uit Westrozebeke. Heeft er iemand ervaring met deze traiteur?
Zijn er anders nog goede traiteurs in de streek waar je heel gewone gerechten kan vastleggen en die ook voor kleine groepen (ongeveer 35 personen of minder) komen opdraven?

Evelien

Evelien
4-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 758

Elsie
28-10-2011
 Meld misbruik14-4-2011 8:00:03

Ah, iemand van de streek
Ik ben al vaak ergens geweest (voor communie's ed) waar traiteur Johan en Griet van Langemark het eten verzorgden. Dat was telken héél lekker en héél verzorgd!
www.johanengriet.be
Dat waren soms ook maar groepen van een man of 30, dus dat is geen probleem vermoed ik!
Groetjes,
Elsie

valerie

Meld misbruik16-4-2011 3:01:45

Traiteur mathias uit Gistel? Dat is tenslotte een wereldkampioen bbqen. Groetjes

Loes
10-10-2012
 Meld misbruik6-1-2012 23:50:51

hey

Ons huwelijk is einddit jaar en wss ook in 't hofsteedje. was aan het rond kijken op internet en bij ook bij danny soenen uitgekomen. Die valt allesinds heel goe mee van prijs.
Ondertss al gekozen?
Hou me op de hoogte

Evelien
4-5-2012
 Meld misbruik7-1-2012 10:18:25

Beste Loes

Ondertussen hebben we een traiteur gekozen. Is niet Danny Soenen geworden, gezien het grote prijsverschil met onze huidige traiteur. Wij kozen voor Traiteur Carte Blanche (Hooglede).
We hadden bij deze traiteur meer inspraak (vonden we) en voor de menu die wij wensten kwamen we bijna aan de helft van wat we bij Danny Soenen moesten betalen. We dienden namelijk niet de hoge kosten voor de huur van materiaal te betalen. Dit scheelt echt een hele hoop.
Zeker als je weet dat we maar een klein groepje hebben van 35 personen. Bijna 5 000 euro was ons echt wel té veel.

Hopelijk ben je hier iets mee.

Groeten
Evelien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...