Nu Online
Momenteel zijn er 210 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

datakaartjes

13-4-2011 22:24:14
Hallo bruidjes,

onlangs kocht ik een groupon-bon van Vistaprint ter waarde van 20 euro en ik heb hier vandaag "datakaartjes" (mits opleg welliswaar) met besteld voor ons huwelijk. Wij trouwen pas 26 mei 2012 maar krijgen vaak de vraag wanneer we nu gaan trouwen...

Op deze manier hopen we dat we iedereen de dag van ons huwelijk kunnen laten vrijhouden en dat er dus zo veel mogelijk mensen kunnen aanwezig zijn. Hiernaast lijkt het ons ook leuk om nu al deze kaarten persoonlijk te kunnen afgeven

Iedereen mag en zal weten dat ik het komende jaar gelukkig verloofd ben!

groetjes

Anke
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 769

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik13-4-2011 22:36:26

Hoi Anke

Kei leuk idee!! Wij krijgen inderdaad ook veel die vraag, dus ga het ook eens overwegen. Wij waren pas van plan om op de kerstkaartjes van dit jaar onze datum er bij te schrijven zodat ze hem dan kunnen vrijhouden...maar dit vind ik ook echt een tof idee! En da's echt waar..Iedereen mag zien hoe gelukkig jullie zijn!!!

En hoe vlot het met de voorbereidingen bij jullie? Ik ben momenteel aan het tanden bijten om nog niet te gaan kijken voor een trouwkleed...mijn doel is: volhouden tot juli...maar weet ni of ik het ga halen ...het kriebelt enorm!!

Lieve groetjes

Chantal

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik14-4-2011 9:57:08

Ik zou ook graag de Save-The-Dates doen... maar ben aan het twijfelen om het eventueel via mail te doen... Al is zo'n kaartje ook wel leuk natuurlijk :)

ik kan mij goed voorstellen dat het kriebelt voor kleedjes te gaan bekijken Chantal... Bij mij kriebelt het ook, maar op een andere manier ! mijn kleed wordt nl. gemaakt door m'n schoonmama... zalnog even moeten wachten om het te kunnen passen ! :)

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik14-4-2011 16:13:55

hey

Wij hebben ook met een save-the-date gewerkt, maar wel vnl via e-mail.
(ook omdat we eigenlijk maar 7 maanden verloofd zullen zijn als we trouwen, binnen 15 dagen :-))

Veel geluk en succes met alle voorbereidingen (kleine tip: weet wel dat de nieuwe collectie trouwjurken pas in oktober/november in de winkels hangt...)

groetjes
Joyce

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik15-4-2011 9:23:03

Hallo Anke,

wij trouwen ook op 26/5/2012!! Wij krijgen ook regelmatig de vraag wanneer de grote dat gaat zijn. De save-the-date kaartjes lijken mij daarom ook wel een leuk idee. Ik moet nog even wachten tot na de paasvakantie. Pas daarna kunnen we de zaal definitief vastleggen.

Groetjes Tine

Anke
26-5-2012
 Meld misbruik15-4-2011 21:55:57

Hey Chantal,

we hebben al een feestzaal en de kerk ligt ook al vast dus daar ben ik al blij om...
Verder doe ik het nog rustig aan, ook al begint het inderdaad te kriebelen om jurken te passen! Ons mama gaat uiteindelijk wel de jurk maken, die kan dat wel goed (werkt bij Dries Van Noten, dus ik vertrouw ze wel).

Hallo Tine,

ook 26/5/2012? Dat wordt DE dag he :-) bij ons ligt de zaal al vast, dit was de enige dag in mei dat de zaal nog vrij was... 21 mei zijn we 10 jaar samen dus vonden we 26 mei perfect!

groetjes,
Anke

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik16-4-2011 13:07:23

Oh super dat u mama u kleed gaat maken! Da's echt leuk da zij da goed kan (en idd a ge voor Dries Van Noten werkt, dan zal dat wel heeeeel goed zijn!!) Amai kben al benieuwd om u te zien stralen in uw kleedje!!

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik16-4-2011 23:03:30

Bij ons een beetje hetzelfde.
Ik kan er maar niet over zwijgen dat ik ga trouwen. En steeds krijg ik weer dezelfde vraag: wanneer is dat nu ook al weer dat jullie gaan trouwen? De mensen hebben helemaal nog geen agenda voor volgend jaar en zo ver vooruit, dat onthouden er maar weinig.
Nu dacht ik ook om de save-the-date kaartjes met kerst te verwerken, maar misschien is het geen dom idee om dit nu al te doen.
Ze kunnen het kaartje ergens aan het prikbord hangen tot volgend jaar. En met kerst kun je dan nog altijd eens herinneren op je kerstkaartje, voor de mensen die het toch niet hebben laten hangen (en niet meer vinden).
Da's eigenlijk ook een kost die dan nu al gebeurt is, en niet meer hoeft over te piekeren.
't is eigenlijk nog niet zo'n slecht idee hé om zo lang verloofd te zijn. Al duurt de trouw zelf (het feest dan) slechts 1 dag, er komt veel bij kijken en kost hopen geld. Dus als je dat allemaal een beetje kunt spreiden is het gewoon veel meer haalbaar.
En je kunt al meer dan een jaar zalig genieten van de voorbereidingen.
Groetjes,
een 5 mei 2012 bruidje

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...