Terug naar overzicht
eline, een klassieker is de enveloppe handtas die je vast hebt in 1 hand , maar je hebt ook kleine schoudertasjes.
Bij het huwelijk van mijn dochter, gebruikte ik een schoudertasje die ik ook gewoon in mijn hand kon dragen. Doch het was een beetje "te dik" van model om handig te liggen in mijn hand (kleine handen) dus gebruikte ik het schouderriempje. (zou dat dus nooit meer doen) Bij het huwelijk van de zoon, heb ik dan ook gezocht naar een eenvoudig tasje dat makkelijker in mijn hand lag. Staat ook wel elegant. Schoenen en handtasje waren in dezelfde kleur en vormden zo een geheel. Tip vanuit de winkel; zijn de schoenen mat, dan neem je geen blinkend tasje en omgedraaid. 'k Heb mijn combinaties gevonden bij Gabrielli in Roeselare
Bij ons hadden ze ook allemaal een klein handtasje dat ze rond de arm droegen of om de schouder.
Dank u voor jullie reacties. Probleem is dat mijn kleed en schoenen in hetzelfde kleur zijn maar een handtasje in helemaal hetzelfde kleur vind ik niet. Dus ga ik een handtasje zoeken in zilverkleur ofzo.