Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Thema/inrichting? Twijfel alom!

14-4-2011 10:55:20
Hoi iedereen!

Met nog een kleine 6 maandjes te gaan begin ik stilletjesaan toch na te denken over de details! En hoe meer ik erover nadenk, hoe harder ik twijfel over de ideeën die ik al in mijn hoofd heb... typisch zeker!

Eerst wou ik alles in het wit doen: inrichting zaal, taart, bloemen,... maar bij nader inzien bedenk ik toch dat dit voor ons feest misschien te saai gaat zijn??

Dan dacht ik om een kleurencombinatie te nemen en bij voorkeur wit, zwart & fuchsia! Maar mijn toekomstig ventje ziet dat minder zitten (mannen he...)... dus nu weet ik het niet meer!!

Wie heeft er originele ideeën hierover? Hoe pakken jullie dit aan?

xx

eve
7-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 647

Deborah
1-7-2011
 Meld misbruik14-4-2011 11:04:45

Bij ons is het paars en zilver naar de kleur van onze uitnodigingen,
Ballonnen op de dansvloer zilver en paars, de tafels zijn sowieso wit maar ze zullen zorgen voor paarse servietten, we laten de mensen ook hun tafels zoeken via snoep die op tafel staat en op het naamkaartje die ze bij het binnenkomen krijgen. Onze DJ zorgt ook voor een paars en wit licht tijdens onze openingsdans :-)

Ci
13-9-2013
 Meld misbruik14-4-2011 11:28:23

kijk eens op perfectcolorpalette.com, of stylmepretty.com
dit gaat over kleuren gebruiken op trouwfeesten.
massa's foto's en inspiration boards

ik zou zeggen, veel googlen (vb wedding moodboard inspiration enz)
en dan ga je merken dat je zelf steeds naar bepaalde kleuren/stijlen trekt

Tamara
24-6-2011
 Meld misbruik14-4-2011 11:44:41

wij hebben geel & wit. fris voor in de zomer!

jill
30-6-2012
 Meld misbruik14-4-2011 12:33:29

ik zou graag een beetje zwart wit of wit chocoladebruin thema nemen, we zien dat heel graag.
Maar tis natuurlijk iedereen zijn goesting, ik zou ook eens googlen naar thema kleuren :)

groetjes en succes!

Sofie
16-7-2011
 Meld misbruik14-4-2011 13:14:43

Bij ons is het zwart, wit en rood. De tafelkleden zijn in zwart en stoelbekleding ook (is zo in de feestzaal). ik werk dan op de tafels met rode accenten. Ons thema is londen en ja de rode bus staat centraal. Ook op ons kaartje en onze bruidstaart zal ook in dat thema zijn. ik zie het al volledig zitten.

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik14-4-2011 13:56:59

bij ons wit en rood.

Ik heb een wit trouwkleed en ik heb aan mijn vriend een rood bruidsboeket gevraagd.
Op onze tafels liggen witte tafellakens met een speciale rode loper. Witte en rode vaasjes met witte en rode rozen.
Snoepzakjes voor de kindjes met rode en witte snoepjes.
Rood-witte ballonversiering
rode kaartjes voor de wensboom
...

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik14-4-2011 14:07:20

Wij houden het voor de versieringen allemaal zo veel mogelijk wit... Alleen de accesoires zoals gastenboek, ringkussen, bedankjes etc. zullen in het thema van onze uitnodiging zijn (bruingrijs + donker limoengroen).

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik14-4-2011 14:20:16

wij doen wit en zilver. De zaal wordt aangekleed met balonnendecoraties en daar hebben ze hele mooie dingen in. Alles behalve saai dus.

Nathalie
14-10-2011
 Meld misbruik18-4-2011 13:30:32

@ Ci, supersites! dank u!! Het is een boost voor men inspiratie

eve
7-10-2011
 Meld misbruik20-4-2011 19:55:12

Amai ja, ik heb nu ook wat meer ideetjes!! Heeeel hard bedankt! xx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...