Terug naar overzicht
Hoi jeslov, Leuk dat de voorbereidingen bij jou zo vorderen! Ik heb vandaag maar 99 dagen op de teller staan, spannend! Succes nog met de voorbereidingen!
Hoi Filipa Ik heb nog wel 127 dagen te gaan, maar ik wil zo graag alles op tijd klaar hebben zodat ik ook straks tijd heb om een beetje te kunnen ontspannen. Maar ik vrees dat het echte niet van pas zal komen hoor veel voorbereidings geluk! Jeslov
Ik nog 78 dagen. Ik probeer er van te profiteren dat het nu paasvakantie is om nog wat dingen af te werken, want daarna zijn het 2 ongelofelijk drukke maanden. Veel plezier allemaal!
hoi hier nog 120 dagen, ik wil ook alles al regelen pff jammer genoeg kan je nog niet alles doen hé, ben nu de uitnodigingen aant ontwerpen hopelijk wordt het iets zodat ik ze snel kan laten drukken die verdelen lijkt me heerlijk, dan is het zo echt hé je schreef dat je bedankje een kaars is da lijkt me leuk waar haal je zoites als ik dat vragen mag, ik twijfel nog of we wel of niet bedankjes gaan geven grtjs joek
Hallo joke Ik heb mijn bedankjes bij bedankjes.nl gekocht. Bij hun mag je het zelf gaan ophalen of laten bezorgen. bij afhaling moet je wel de grens over naar nl. grtjes Jeslov