Terug naar overzicht
Hier nog 50 dagen en de stress begint te komen!
ik had het ook hoor met die 99 dagen - maar bij 49 dagen wordt het nog erger ...
jee, dat belooft mensen! bedankt! haha
Haha! Ik kwam juist eens kijken naar het aantal dagen ... en het zijn er ook 99!!!!!! Spannend, en oh zo leuk!
hehe hier nog 120 wat gaat de tijd langzaam kan niet meer wachten hihi veel succes nog grtjs joke
Hier ook nog 99 dagen! Het komt nu wel heel dichtbij, en ik dat het nu wel heel snel vooruit zal gaan...
Filipa en Erika, wanneer versturen jullie de uitnodigingen en tegen welke datum moeten de mensen bevestigen?
Hoi Lieselot,Wij hebben 2 weken geleden alle uitnodigingen gestuurd, dit omdat het verlof is voor veel mensen in juli, dat ze dat ook kunnen plannen :-) Maar mijn kant van de familie moet ook van het buitenland komen, dus wilden wij ook lekker vroeg zijn...Over het algemeen moet je zo'n 6 à 8 weken tellen voor de trouwdatum. Wij vragen ze om te bevestigen uiterlijk 1 juli 2011, omdat de zaal de 13de een definitief aantal gasten moet kennen. Groetjes en succes!
hier ook nog 99 dagen, kreeg wel even de kriebels van die 2 cijfertjes!! Jullie hebben de uitnodigingen al verstuurd??? Nu begin ik helemaal te panikeren hoor, daar moeten we dan zeker dringend werk van gaan maken denk ik!! Hier loopt alles volgens plan denk ik, zaterdag onze ringen gaan bestellen, enkel nog schoenen voor mij en een juweeltje vinden!! Man en de 2 kindjes zijn van kop tot teen in orde en voor de rest zijn het nog kleine dingen zoals een enveloppendoos, bruidsboeket en de lfoto's doorsturen naar de praatbox!! Hoe ver staan jullie al??? Véél succes alvast
Bij mij nog 34 dagen eer de 1 van de 100 weg is... Dus hou jullie zenuwen een beetje op controle hé haha (grapje) Het lijstje begint voor jullie al te korten... Groetjes
@ Karine: Geen paniek hoor. Ik ben ook nog volop bezig met het opstellen van de uitnodigingen. Vrijdag laten we bij de drukker onze proef opstellen, die hebben we dan binnen een week, en als we de proef goedkeuren duurt het nog eens een week voor we de echte uitnodigingen kunnen gaan afhalen. Ik denk dat ik de onze dus de 2de helft van mei ga opsturen. Ik had bij de kerstkaartjes al "save the date" kaartjes gestoken, dus iedereen is al wel op de hoogte. Hier zijn het ook nog de kleine dingen die nog moeten gebeuren, zoals bruidsboeket, enveloppendoos; gastenboek, bedankjes (hebben we al wel gekozen), ...Het lijstje begint inderdaad te korten... Nog véél succes allemaal!