Terug naar overzicht
hey Vicky, Wij gaan ook september - oktober naar Thailand/Cambodja. Ik had voor we boekten eerst bij mensen rondgehoord die daar reeds geweest waren. En die zeiden allemaal hetzelfde, het is er stralend weer in die periode en 1 keer per dag ongeveer gietende regen voor 10-15 minuten en dan terug stralende zon, rond 30-32 graden, dus ze zeggen dat die regen zelfs verfrissend is en de moeite niet is om te gaan schuilen. En zijn wij belgen het niet gewoon om altijd in de regen te zitten? Wat zijn dan 10 minuutjes op een dag als het voor de rest stralend weer is?Ik hoop dat ik je hier mee heb kunnen helpen.Welk hotel hebben jullie gekozen, thailand zelf of een van de eilandjes, wij zitten op Phuket en Kho Phi Phi.groetjes Veerle23/09/06
wij gaan ook naar thailand...Ik ben er al eens geweest en die regen dat zijn inderdaad echte vlagen, 10 minuten verfrissing en dan weer zon, het doet eigenlijk zelfs goed...Wij gaan een rondreis doen van drie weken en dan nog een weekje strandvakantie in Pukhet.
HeyIk zie het al wat meer zitten... Nu nog mijn ventje overtuigen!We zouden eerst een rondreis maken en nadien een week in hotel Evason in Phuket. Het ziet er echt fantastisch uit!GroetjesVicky09.09.06
Hallo,Echt niet twijfelen als je op huwelijksreis wil naar Thailand.Wij zijn er vorig jaar geweest en hebben toen drie dagen Bangkok gedaan met elf dagen Phuket. Een echte aanrader! Wat het weer betreft hebben wij geloof ik twee dagen gehad dat het regende. Het water valt er met bakken uit de hemel, maar omdat het daar best puffend warm is, komt dit echt als verkoeling. Wij hebben in Phuket overnacht in het Twinpalms hotel. Heel erg mooi en ideaal om helemaal te relaxen. Wij zijn in augustus geweest en toen kon je er wel niet in de zee gaan zwemmen. We zijn wel drie keer met de boot weggeweest en toen brachten ze ons naar de meest fantastische plekjes om te zonnen, te zwemmen en te snorkelen.Wij gaan dit jaar naar Krabi (opnieuw in combinatie met drie dagen Bangkok)op huwelijksreis. We vonden dit een topvakantie. Heel gastvrij, niet duur en prachtig mooi!Gewoon doen...groetjes Sylvie*
Hey Vicky,moest ik van jou zijn, ik zou zeker voor Thailand gaan. Wij wilden dit ook zeer graag doen in combinatie met vietnam eventueel. Maar omdat wij op reis gaan in augustus, viel het regenseizoen echt te zwaar. Jammer, maar ooit komt dat er bij ons nog wel eens van.Ni twijfelen, gewoon doen meid!!groetjesPhyllis
hey Vicky,Wij hadden ook eerst de voorkeur voor het Evason hotel, maar via opzoekingen bij google om meer te weten te komen over het hotel en de liggen heeft m'n ventje, daar een site gevonden (hij weet nimmer hoe hij noemde)met een rangschikking van hotels in thailand en commentaar van gasten die er al geweest waren er stonden ook foto's op die de mensen getrokken hadden, en vergeleken met de foto's in de Pegase boek waren die foto's vies en smerig! Het stond geloof ik zelfs niet in de top 20. Ge moet het hotel maar is intikken in google,...Wij gaan naar (Phuket) hotel Meridien en hotel Twinpalms.Veel zoekplezier,...groetjes Veerle23/09/06p.s. je kan ook deze site is proberen, www.thailandvoorbeginners.nl