Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huifkar

14-4-2011 12:15:43
joepie!!! ons trouwvervoer ligt juist vast het word een witte huifkar met bruine paarden met witte manen dit kost ons 300euro voor 5uurtjes bij het karrewiel in grobbendonk is een jeugd en gezinsboerderij ook. veel keuze, er was een perfecten koets voor 14personen maar dit zou niet praktisch zijn voor op te stappen met mijn kleed jammer genoeg. http://www.hetkarrewiel.be/fotogalerij_stalhouderij.php

dus word het maar de witte huifkar :-) ook mooi genoeg
http://www.hetkarrewiel.be/fotogalerij_feesten.php
enorm blij dat die voorbereiding ook nog aangevinkt kan geraken. Voor de rest nog weinig te doen en staan nog 119dagen op de teller.

vriendelijke groetjes

renske
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 716

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik14-4-2011 13:57:01

Hey,

Super dat jullie weeral een voorbereiding knn schrappen.
Een huifkar is echt fijn hé :) Wij gaan er ook één nemen.
De prijs van jullie huifkar is echt wel oke hé.

Nog veel succes met de laatste voorbereidingen

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-4-2011 15:40:24

Wij hadden ook een huifkar en ik kan je verzekeren: je zal geen spijt hebben! Het ritme van de paarden brengt echt rust! ;-) Geniet ervan!

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik14-4-2011 15:54:12

Wij nemen ook twee huifkarren (de grootte van de suite was jammer genoeg meer dan de capaciteit van de kar)

renske
12-8-2011
 Meld misbruik14-4-2011 15:55:51

@ veronique onze paarden zouden niet echt kunnen lopen dus het zal idd rust geven omdat ze wat trager moeten stappen maar geen probleem het zijn korte afstanden en genoeg tijd :-)

tamara
20-5-2011
 Meld misbruik14-4-2011 23:42:39

hey renske,

wij zijn ook gaan kijken bij het karrewiel.
toffe mensen, mooie koetsen en paarden. Die paarden die jullie hebben, zijn ook echt wel prachtige beestjes. we hebben er nog een hele tijd bij staan aaien :)

wijzelf zijn nog even verder gaan kijken omdat wij graag een koets voor ons hadden en een huifkar voor de suite en dan zat je al gauw op een 700€ daar.
Nu zijn wij bij Jan Heylen in olen terechtgekomen, en hebben we voor ons een witte koets met 2 zwarte friespaarden ervoor en voor onze suite een huifkar met 2 zwarte friespaarden ervoor voor 500€.
weten jullie al waar jullie foto's gaan nemen?
heel veel succes!
groetjes

renske
12-8-2011
 Meld misbruik15-4-2011 12:49:58

ja wij wilde ook eerst een koets maar bij friesenhof bries gaan horen maar deze prijs was eingelijk te duur voor de aantal uurtjes en bij paardentrams leibeekhof ofzoiets ook

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...