Nu Online
Momenteel zijn er 262 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen, probleem met kleding

14-4-2011 13:49:19
hallo,
Ben gisteren de uitnodigingen gaan halen en ze zijn mooier dan verwacht.
Nu moeten we beginnen de enveloppe schrijven en iedereen uitnodigen.

We hebben nog een groot probleem.
We wilden de volledige suite en bruidegom dezelfde plastron aandoen en hadden een aantal gekocht. Mijn grootvader was op dat moment heel ziek en wilde niet naar onze trouw komen. Nu is hij vele beter en zou toch komen. We hebben voor hem geen das gekocht . in die winkel zijn die dassen uitverkocht. Mijn toekomstige wilt geen andere das kiezen want anders kon hij als enigste een andere aandoen maar dat wilt hij niet. Wat moet ik nu doen?
iemand een idee waar er veel dassen te koop zijn?

alvast bedankt
bride to be met stress

Darline
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 755

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik14-4-2011 14:02:24

misschien ff kijken van welk merk die dassen zijn en dan even googlen waar dit merk te koop is?

Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik14-4-2011 14:17:28

Hey Darline, ik heb het hier ergens al eens gezegd, maar ik heb voor mijn aanstaande vorig jaar een das besteld bij dassenonline.nl, omdat ik een specifieke kleur zocht (lime). Ik was heel tevreden van de prijs, de kwaliteit en de service.

Ci
13-9-2013
 Meld misbruik14-4-2011 14:34:45

Of is er mss een tienerjongen in de suite die eventueel een iets andere das kan dragen? vb wel dezelfde kleur maar met een streepje ofzo?

En wil je verloofde niet zijn das (dezelfde kleur als de gehele suite) aan je opa geven en dan kan hij zelf een iets andere das aandoen (vb met motiefje)?

Je kan inderdaad eens naar de winkel bellen en vragen of zij het merk nog hebben en eventueel kunnen bestellen? Of het vanuit een andere winkel laten overkomen?
Of het merk op internet zoeken? Dan kom je waarschijnlijk nog wel verkooppunten tegen.

laetitia
24-9-2011
 Meld misbruik14-4-2011 14:47:07

Hey, in de Cameleon in Sint-Lambrechts-Woluwe is er een grote keuze aan dassen.

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik14-4-2011 14:50:04

Eventueel kan je verloofde als enige een bijpassende maar iets afwijkende das dragen om zich te "onderschijden" van de rest.

In Wijnegem shopping is een winkeltje met heel wat dassen.
P&C op de meir heeft een heel grote keuze (geen idee of ze in Wijnegem ook zo veel keuze hebben)

Je kan ook een keertje googlen of langsgaan bij de winkel waar je de andere dassen hebt gekocht op zoek naar andere verkoopadressen of ze bij een andere zaak dezelfde das niet kunnen laten binnenkomen.

Sophia

Meld misbruik14-4-2011 20:57:39

http://www.stropdassenwinkel.be echt heel veel keuze precies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...