Terug naar overzicht
misschien ff kijken van welk merk die dassen zijn en dan even googlen waar dit merk te koop is?
Hey Darline, ik heb het hier ergens al eens gezegd, maar ik heb voor mijn aanstaande vorig jaar een das besteld bij dassenonline.nl, omdat ik een specifieke kleur zocht (lime). Ik was heel tevreden van de prijs, de kwaliteit en de service.
Of is er mss een tienerjongen in de suite die eventueel een iets andere das kan dragen? vb wel dezelfde kleur maar met een streepje ofzo? En wil je verloofde niet zijn das (dezelfde kleur als de gehele suite) aan je opa geven en dan kan hij zelf een iets andere das aandoen (vb met motiefje)? Je kan inderdaad eens naar de winkel bellen en vragen of zij het merk nog hebben en eventueel kunnen bestellen? Of het vanuit een andere winkel laten overkomen? Of het merk op internet zoeken? Dan kom je waarschijnlijk nog wel verkooppunten tegen.
Hey, in de Cameleon in Sint-Lambrechts-Woluwe is er een grote keuze aan dassen.
Eventueel kan je verloofde als enige een bijpassende maar iets afwijkende das dragen om zich te "onderschijden" van de rest. In Wijnegem shopping is een winkeltje met heel wat dassen. P&C op de meir heeft een heel grote keuze (geen idee of ze in Wijnegem ook zo veel keuze hebben) Je kan ook een keertje googlen of langsgaan bij de winkel waar je de andere dassen hebt gekocht op zoek naar andere verkoopadressen of ze bij een andere zaak dezelfde das niet kunnen laten binnenkomen.
http://www.stropdassenwinkel.be echt heel veel keuze precies