Terug naar overzicht
hey bruidje Kijk zeker ook eens bij gewone autoverhuurbedrijven (bvb Dockx). Vaak hebben zij ook leuke wagens tegen veel voordeligere prijs! Wij huren een witte Mini Cooper cabrio en betalen 120 euro voor een heel weekend, waar ceremonieverhuur dikwijls +- 300 à 400 euro is voor 4 uurtjes... groetjes Joyce
Hey Joyce, super!en rijden jullie zelf dan als koppel? Heb jij het ook via Dockx gehuurd?Scheelt echt wel veel in prijs seg!!!!
Wij hebben een oud VW-busje gehuurd (www.vw-busje.be). Prijs viel goed mee!
hey Wij rijden inderdaad zelf (enige moment op de dag dat we rustig met z'n tweetjes zullen zijn). Wij hebben de auto via Dockx gehuurd. We hebben op de trouwbeurs bij net dezelfde auto gestaan, en daar was de prijs 300 euro (voor 4uur), wel met chauffeur, maar dat hoeft er bij ons zelfs niet bij te zijn... Succes met alle voorbereidingen!
Wij hebben een oldtimer en een limo ceremoniewagens LPP. Waarschijnlijk wel iets duurder, maar we kennen ze al van bij de trouw van mijn schoonzus, we waren heel tevreden over de chauffeurs en de ceremoniemeester! De chauffeurs helpen soms ook, bijvoorbeeld bij het uitdelen van de snoepjes aan de kinderen, houden ze de mand vast (dat was bij mijn schoonzus, toch), aannemen van de bloemen aan de kerk,enz. Maar je moet wel geluk hebben, want wij hebben onze wagens gereserveerd in februari 2010, voor september 2011 en er was al veel weg.
Beste Bruidje, Hier hetzelfde ... nog steeds geen cermoniewagen. Gek van de Porsche Apal maar onbetaalbaar voor het aantal uren dat wij hem zouden willen. Ik ben nog steeds ten einde raad want hou ook van oldtimers maar ben wel wat kritisch en dit heeft dus wel zijn gevolgen. Straks heb ik er geen! Groetjes,Marlies
Wij hebben de oldtimerbus van Lauwers gehuurd. Echt een mooie, we waren er meteen weg van!
www.kever-rent.be , daar gaan wij, prijs is zeer goed en heb er toch niks dan goeds over gehoord
Beste Joyce,Jij had mij een tip gegeven gisteren voor trouwvervoer via Dockx.Heel erg bedankt hiervoor, ik heb hen gisteren onmiddellijk gemaild (online aanvraagformulier). Ik heb al prijzen gekregen maar voor € 600 ????En dat voor slechts 4 uurtjes?Kan je mij de contactgegevens van Dockx even doorsturen op championneke@hotmail.com . Ale, als je wilt/tijd hebt he!Alvast superbedankt!!!!
hey bruidje Je moet niet speciaal naar trouwvervoer vragen! Dat maakt alles gewoon veel duurder. Wij hebben gewoon een Mini cabrio (en ze hebben in Wilrijk toevallig een witte in de verhuur), en ze houden voor ons die witte opzij. http://www.dockx.be/nl/huur-verhuur/mini-cabrio.html groetjes Joyce
hey Joyce,Superbedankt voor je hulp he!Als ik onze datum ingeef, krijg ik inderdaad ong. die prijs (€ 172 bij ons).Heb je het gewoon online geboekt of toch eerste telefonisch contact opgenomen?Bedankt he!
Wij hebben een een Zwisterse oldtimer postbus via De Blauwvoet in Balen. VW-busjes kan je huren via Café Welkom in Noorderwijk http://www.cafewelkom.be/
hoi Graag gedaan hoor :-) We zijn er om mekaar te helpen hé. We hebben eerst online geboekt en hebben dan het voorschot betaald. Volgende week moeten we bellen om zeker de witte te hebben. groetjes Joyce
Bedankt dames voor de tips! Superhandig!