Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Intiem trouwfeest

14-4-2011 18:44:29
Hey!

We zijn er nog steeds niet uit of we een heel intiem trouwfeest willen met onze familie (ouders, grootouders en broers en zussen) of ook vrienden en collega's zouden vragen .... Het intiem gedeeltje telt al 34 mensen...

We zijn vandaag naar Den Ast in Kampenhout gaan kijken. Heel mooie zalen, de grootste is werkelijk bombastisch, maar ik voelde de klik niet ... Had meer zoiets van, 'dit is heel overweldigend' en 'willen we wel zoiets groots'?

Ook het budget speelt parte! We zijn bezig met verbouwingen en zouden er meer aan hebben om dit geld in ons huis te steken dan 1 dagje 'feest' om het zo uit te drukken...

Nu mijn vraag.... Hoe zouden jullie een intiem trouwfeest aanpakken? Want stel dat je nog een receptie doet voor vrienden en collega's, zit je al aan 30 euro de man, als je er dan 100 hebt, is dat ook meteen al 3000 euro natuurlijk ...

Ik ben precies op iets aan het wachten van een idee waarvan ik denk 'ja dat is het, zo willen we het! Mijn ventje zou nog het liefst gewoon onder ons twee plus onze zoon gaan trouwen en het daarbij houden. Wij zijn niet te vinden voor heel veel drukte en houden wel van de kleinere groepjes zo.... Eerst wouden we BBQ doen omdat dit ook wat een lossere sfeer is.

Hebben jullie tips om een intiem trouwfeest iets extra te geven? Ik weet nog niet goed hoe ik het wil :-) Alle tips zijn welkom...!

Groetjes!

Ine
4-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 358

Friedl
2-7-2010
 Meld misbruik15-4-2011 14:06:29

Wij hebben een intiem trouwfeest gedaan.

Een (voor ons) vrij grote receptie voor het avondfeest, voor de meeste vrienden en kennissen enzo. Ik geloof dat we op 80man kwamen. De receptie kwam op zo'n €25 de man en was zeker in orde.
Ons avondfeest was dan klein, met enkel familie en enkele vrienden. Slechts 4 tafels, 34 man ongeveer. Een mooie menu, drankforfait achteraf. We hadden dan ook geen DJ omdat we dat voor zo'n groep niet nodig vonden. Gewoon zelfs muziek laten spelen, en het was ook een gezellig feest.

Onze dag was in orde en heeft ons iets van een €5500 gekost...

Ik denk dat het vooral belangrijk is om een goede zaal te hebben. Wij hadden bv. de tuin en orangerie van de grote zaal, ons avondfeest zelf was in een kleinere zaal, die ook gehalveerd was, zodat je je ook niet verloren voelde in alle ruimte.

Ine
4-8-2012
 Meld misbruik16-4-2011 10:18:58

Friedl,

dat ziet er leuk uit he! We zijn hier volop aan het overleggen wat we echt willen! Zo leuk maar ook vermoeiend om te regelen he! :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...