Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Daisy ringen kris baele

15-4-2006 11:09:13
Hoi Daisy,

Wij gaan onze ringen dus ook bij Kris Baele kopen. ALs ik zo nieuwschierig mag zijn, heb jullie een ontwerp laten maken? En hoeveel kosten jullie ringen?

groetjes Kelly

Kelly
25-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 716

Daisy
2-9-2006
 Meld misbruik17-4-2006 18:19:55

Dag Kelly,

Ik heb een ring gekozen die ik al op een beurs had gezien en die nu ook in de etalage lag. Het is een witgouden ring die bestaat uit 2 'stroken 'met 4 steentjes ertussen (sorry voor de beschrijving, maar weet echt niet hoe het anders uit te leggen). De ene strook is iets breder en is niet glad en de andere, smallere strook wel. De steentjes komen een beetje uit het ontwerp uit. (Als je op zijn website op 'juwelen 'klikt, en vervolgens het onderste prentje links, daarop de 2 buitenste ringen, daarop lijkt mijn ring.)
De ring kost rond de 750 euro maar omdat ik een kleine ringmaat had, zou dit zelfs iets goedkoper zijn. Ik vond ze heel vriendelijk en behulpzaam. Ga wel op tijd, want in juni of juli zijn ze gesloten!
Welke ringen hebben jullie gekozen?

Groetjes,

Daisy
02/09/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...