Terug naar overzicht
Wat een geluk zeg , ben blij voor jou. Ik kan pas zes maand op voorhand, snik, en mag er niet aan denken dat iemand ons uur "inpikt". Ik denk dat ik er toch een klein uurtje tussen neem. Wij hebben een bus, en indien er ons nog te veel tijd rest doen we nog een toertje om wat foto's te nemen en eventueel iets te drinken.
Wij nemen ook een uurtje: om 13u wet (duurt ong. 10 à 15 min) en om 14u kerk. Het is bij ons eveneens een 15min rijden :-). Wij rekenen er ook nog op dat er op de trappen van het gemeentehuis wel wat familiefoto's enz. zullen genomen worden, dus daarom voorzien we wat extra tijd :-). Groetjes!
Jullie denken dus zoals ons :) Wij nemen ook een uurtje tussen de wet en de kerk. Met ook in het achterhoofd van wat familiefoto's te nemen en een glaasje te drinken. We moeten juist nog langsgaan bij de pastoor om te zien of half 2 lukt,want anders moeten we de uren nog veranderen. Dan zou het ook 13u de wet worden en 14u de kerk. evi: Ik hoop dat jullie uur nog vrij zal zijn. Wees er gewoon heel snel bij vanaf de moment dat het kan en dan komt het wel in orde.
super voor je! kan je volop beginnen plannen. wij trouwen voor de wet om 11u en de kerk om 12u. is bij ons maar 5 min. van elkaar, we zullen de tijd toch een beetje moeten opvullen. veel succes groetjes
Kei tof, ik kan pas in september gaan. Hopelijk pikt idd niemand ons uur in.... anders heel mijn planning in de war... fingers crossed :)
Hey Ann, Trouwen jullie voor de wet op 21juli? Kwist helemaal niet dat dit mogelijk was! Toen wij dit vroegen in het stadhuis kon dit niet (nationale feestdag). Daarmee gaan wij nu normaal de vrijdag den 20ste trouwen.
Wij trouwen om 11u30 voor de wet en om 14u voor de kerk. Tussentijds is er wel eten voorzien (broodjes voor de suite).
hey, heb ook zopas alles vastgelegd, wij trouwen voor de gemeente om 10.30 en voor de kerk om 11.30, ze zeiden dat het in het gemeentehuis een goei 30 minuten zou duren xx