Terug naar overzicht
Welke regio? Natuurlijk zijn er dansscholen genoeg die dat kunnen doen :) Wij dansen momenteel in Dancepoint in Merksem (gewoon koppeldansen voor het plezier maar gaan wellicht ook wel enkele lessen vragen voor de openingsdans).
Hoihoi Kelly, Alvast een dikke proficiat met je verloving! http://www.danzateljee.be/?CategoryID=339 hier kan je les volgen in Berchem, met Nicky Vernieuwe (zag je bij So You Think You Can Dance als jurylid). Als je op de link klikt heb je alle informatie die ik denk dat je nodig hebt. Wij gaan waarschijnlijk hier ook onze danslessen volgen! Succes! en laat me weten hoe het verloopt! Groetjes!
wij hebben bij Dance Duplex lessen salsa gevolgd en dan die gewoon toegepast op onze openingsdans. Zij geven ook wel privélessen. Echt, een zeer professionele dansstudio. zeker een aanrader!
Beste an, bedankt voor de tip. Dance Duplex is niet ver van bij ons thuis,wat zeer handig is. ik heb al een mailtje gestuurd om eens contact op te nemen. Na afloop van de lessen zal ik laten weten of het gelukt is :-)