Terug naar overzicht
Bij Walkiers in Lier geven ze speciale lessen voor een openingsdans, zie www.openingsdans.be Maar ik vrees wel dat je een zestal maand op voorhand moest reserveren. Groetjes
De walkiers in Lier is een echte aanrader! ik volg er zelf gewone danslessen en in mei starten de nieuwe cursussen waar je ook een dans kan uitpikken en beginnen maar dat is dan natuurlijk niet prive maar heb je misschien meer aan voor het later nog te kunnen gebruiken.
Ekkart in Mortsel is een echte aanrader. Niet echt dicht bij Mechelen, maar de moeite waard. Walkiers vind ik persoonlijk iets minder. Maar da's kwestie van smaak natuurlijk. Groetjes, Kathleen
Je hebt in Herent ook een goede dansschool : Camby. Gelegen op de steenweg Mechelen-Leuven. Maar mss ligt Lier korter bij voor jullie ?
Hei meisjes, bedankt voor de tips! Ik heb ondertussen een afspraak gemaakt in de dansschool in Lier - voor begin juni Groetjes!
Walkiers in Lier lijkt mij ook heel goed omdat zij blijkbaar veel ervaring met openingsdansen hebben. Maar hoe veel uren heb je nodig? Wij kunnen allebei niet echt dansen... Hoe veel uren hebt u genomen? Alvast bedankt!
Ik heb ook een afspraak gemaakt bij Walkiers, in oktober gaan we de eerste keer. Hoe is het bij jullie gegaan?