Nu Online
Momenteel zijn er 657 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eten met de familie

15-4-2006 18:56:52
Hallo, ik zit met een vraagje. Wij zouden na de fotoshoot met onze familie gewoon in een Grieks restaurant gaan eten. Dit zou zijn rond 15.00 uur. Het restaurant wil gewoon voor ons open doen maar het is wel mogelijk dat er nog andere mensen binnen komen. Nu vond mijn tante dit een raar gegeven? Vooral ook dat ik gewoon in een restaurant zit met mijn trouwkleed enzo... Wat vinden jullie hiervan?
Wendy
09/09/2006

WENDY
9-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 772

ellen
23-9-2006
 Meld misbruik15-4-2006 21:11:50

Bwa, ik denk dat dit nog wel zal meevallen, trouwens de kans lijkt mij klein dat mensen om 15u grieks gaan eten he. Misschien dat tegen 18 - 19u wel al volk zal komen om te eten, maar zo in de namiddag terwijl het restaurant normaal gesloten zou zijn? Anders vraag je of ze jullie tafel beetje afzonderd (mss is er aparte ruimte of een veranda ofzo) In ieder geval, niet teveel zorgen van maken.

Groetjes
Ellen en Tom

SUSY
26-5-2006
 Meld misbruik16-4-2006 9:01:49

wendy ,best gezellig in een restaurantje waar ook andere mensen aanwezig zijn ,wij gaan dat zelf ook doen ,en ben al een keer op een etentje van een huwelijk geweest ook in een restaurant echt leuk ,en als jij daar in je trouwjurk zit is toch wel normaal zeker die dag jij bent dan toch ook de bruid en die dag is jullie dag .groetjes susy

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik16-4-2006 12:12:49

Hey,

ik kan mij best voorstellen dat je tante het een raar idee vindt, maar zij is waarschijnlijk van een andere generatie hé. Ik zou het heel gezellig vinden. Doen zou ik zeggen!

Lieve

Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik16-4-2006 20:05:27

Hey,
Ikzelf zou daar ook niet van wakker liggen. Het is inderdaadwaar dat er om 15.00 uur geen mensan gaan eten, tegen de avond dan weer wel, maar hoe meer mensen hoe meer vreugde toch?
Wat ik persoonlijk wel raar vind datje pas om drie uur aan tafel gaat. Ik kan me inbeelden dat ik tegen dat uur al een enorme honger zou hebben.En ik zou dus tegen 12.00 uur zelf al iets gegeten hebben.
Groetjes Peggy
23/06/07
http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...