TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
evy
2-7-2011
|
15-4-2011 11:46:08
hey, als ik u was, zou ik de make up een beetje neutraal houden. alle, ik ga dat toch zo doen, omdat ik vind dat uw jurk in de spotlights moeten staan en niet de make up. als je te fel schmink op hebt, gaan ze te veel gefixeerd zijn op uw gezicht. hopelijk heb je hier iets aan...
|
|
nancy
20-7-2012
|
15-4-2011 12:10:20
thx evy voor je reactie hoor ,ja is ni makkelijk als je gewoon bent van donkere make-up te dragen ,ik ben nu al zo wa bezig met zachtere kleurtjes te gebruiken maar is toch wa wennen ze hihihi
veel succes met jullie voorbereidingen nog
grtz nanske
|
|
jill
30-6-2012
|
15-4-2011 13:23:55
Goh als je het zo gewoon bent zou ik niet ineens heel lichte make-up dragen.
Ik draag ook elke dag make-up volledig eyeliner boven en onder. dus ik wil ook graag wat extra's en niet licht, niemand is het gewoon als je ineens hele lichte make-up draagt. uiteraard moet jij de jurk doen stralen en niet andersom ;) Ik zou gaan voor lichte smokey eyes ;) dat gaat ook mooi staan.
Als je kijkt naar de collectie pronovias, ook witte kleden met mooie opvallende make-up en het gehele plaatje is mooi :)
En je kan het uiteraard bij een visagiste navragen he :)
succes meid!
|
|
tima
8-9-2012
|
15-4-2011 21:13:04
een aubergine of een combi met paars , een metalic donker groen of grijs kan ook mooi zijn is nog steeds donker maar niet zwart ik draag ook altijd een eyeliner zwart en zou mij niet op mijn gemak voelen zonder dus miss is zoiets de oplossing tenslotte moet je jezelf ook nog mooi vinden é
|
|
tima
8-9-2012
|
15-4-2011 21:15:08
ohja kzou wel voor een licht bruin kleurtje gaan in het gezicht let poeder of zo gothic is meer witte huid é? als je dan toch lichte kleuren wilt gaan die komen mooier uit met een bruin kleurtje maar niet overdrijven e
|
|
Ci
13-9-2013
|
15-4-2011 22:40:25
ik heb zwart haar en blauwe ogen, een witte jurk en ga voor smokey eyes.
Waarschijnlijk in grijs-tinten. een neutrale lipglos (waarschijnlijk beetje roos tintje) en een klein beetje natuurlijke blush.
Je kan ook spelen met kleur, als je vb een accentkleur hebt.
vb je ventje een paarse das en jij paasr schoenen, dan kan je wat paars gebruiken bij je smokey eyes.
Of kijk eens naar je juwelen, mijne zijn "kristal-achtig" (blinkend glas, maar geen diamantjes-geglitter) daarom dat grijze tinten met wat glans heel mooi passen
|
|
nancy
20-7-2012
|
18-4-2011 10:17:21
hey meiden thx voor jullie uitleg en hulp hoor
ik wens jullie ook veel succes met jullie voorbereidingen :)
grtz nanske
|
|
Annie
|
9-10-2011 14:17:43
Hey Nancy, Ik zou je wel eens willen opmaken. Een smokey eye is prachtig voor een bruidje die het aandurft om eens heviger te gaan. Iedereen kiest voor naturel, maar je moet je persoonlijkheid in het oog houden. Als je gewoon bent om er gothic bij te lopen kan je gerust grijs en zwart behouden en daar een sexy smokey eye mee maken. Je moet maar eens kijken naar de catalogus van Linea Rafaëli, daar gebruiken ze bijna altijd een donkere make-up en het staat beeldig, ook met wit. Je moet natuurlijk zien dat je niet uit een koolmijn komt, maar met je zwart haar en blauwe ogen gaat dit heel mooi staan. Ik heb al meerdere smokey eyes gemaakt bij bruidjes en meestal waren ze na de proefsessie eerder daarvoor te vinden dan voor het naturelle. Als je een proefsessie wil, laat me dan maar iets weten. a.de.brue@skynet.be
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|