Nu Online
Momenteel zijn er 213 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij bruidskindjes

16-4-2006 8:59:57
Hoi medebruidjes,

Ik ben gisteren met onze bruidskindjes gaan shoppen om hun kledij voor den trouw! Awel al zeg ik het zelf, ze zijn prachtig! We hebben ze beide volledig in het wit gestoken! Voor het meisje komt alles ui Filou & Friends en ook de 3 kwart broek van het jongetje komt van daar. Het T-Shirtje en het hemdje voor het jongetje komen van Mexx! Dus voor al wie nog op zoek is naar kledij voor de bruidskindjes ga zeker eens langs bij Filou en Mexx want het loont de moeite!

Wou dit even delen met jullie!

Grtz Debra
11/08/06

Debra
11-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 667

Heidi
24-6-2006
 Meld misbruik16-4-2006 9:17:24

hey debra,

ben gisteren ook gaan shoppen
ik heb van gymp een ecru broek met licht, paars-grijs kleedje gekocht bij een opendeurdag. écht wat ik in gedachten had maar om daar iets bij te vinden voor een jongen in die kleur bleek niet simpel. 'k heb véél winkels gedaan maar had nooit het wauw-effect. gisteren heb 'k dan een gestreepte broek met ecru hemdje mét plastron gevonden, ook super schattig :-)

grtjs
Heidi

Kelly
25-8-2006
 Meld misbruik16-4-2006 9:25:36

Heidi, die plastron waar heb je die gevonden? en welke kleur heeft die. Ik voor mijn zoontje (die woensdag 1 jaar wordt mooie kleertjes van micro bulle gevonden. Wel niet goedkoop maar voor die dag mag het wel iets extra zijn.

groetjes Kelly

Heidi
24-6-2006
 Meld misbruik16-4-2006 11:05:31

kelly,

bij toeval gevonden bij babeloe kids in hasselt, maar er is er ook zo eentje in aarschot. ik kende die winkel niet maar ze hebben er wel leuke dingen, ook van filoe. de plastron is beige

grtjs
Heidi

Kelly
25-8-2006
 Meld misbruik16-4-2006 23:46:35

Heidi, dat komt goed uit mijn ouders wonen tegen aarschot en ik ben daar om de veertien dagen. Welke winkel ik ga er volgende week eens gaan kijken(als het plastronneke bij zijn outfitje past kan ik er daar eentje kopen. De merken die ik vooral voor mijn zoontje koop zijn van filou, mexx en eerste kleertjes (de wintercatalogus staat hij in als modelletje die komt uit in juni/juli)

groetjes Kelly

Heidi
24-6-2006
 Meld misbruik17-4-2006 8:49:13

kelly,

babeloe kids, leuvensestraat6.
ik moet terug want tibo zijn hemdje is te groot. nu vraag ik me af of ik terug naar hasselt moet of ik die ook in aarschot zou kunnen omwisselen. tibo zou nu wel meekunnen en da's toch altijd handiger dan dat hij er niet bij is

grtjs
heidi

Kelly
25-8-2006
 Meld misbruik17-4-2006 9:48:48

Heidi,
Dat zal toch wel geen probleem zijn denk in ieder geval bellen voor de zekerheid. Van waar ben jij ergens. Ik heb jaren in Aarschot naar school geweest.

oh ja is het een modern plastronke of eerder een klassiek.

groetjes Kelly

Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik17-4-2006 10:35:10

Jip, ik heb de kleren voor de bruidskindjes na lang zoeken ook in de Mexx gevonden. Leuke kleuren en modelletjes!
Hopelijk zijn ze er tegen augustus niet uitgegroeid. Maar de mensen zeiden me dat ik tot 1 juli kon gaan inruilen, dus da's ook goede service, niet!

groetjes,
Katrien
18/08/06

Heidi
24-6-2006
 Meld misbruik17-4-2006 12:00:57

kelly,

ikzelf ben van Lint maar woon nu in broechem. ons ma is van de keiberg tegen scherpenheuvel. de kanten van aarschot zijn haar wel redelijk bekent

't is een simpel plastronneke zonder motief, de bedoeling dat het losjes gedragen word. zoals ge tegenwoordig voor de kids ziet in de boekskes :-)

grtjs
Heidi

Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik18-4-2006 10:47:23

Hey,

Ik ben dit weekend ook gaan shoppen voor de kleedjes en heb zowel voor het meisje als de jongen alles gevonden bij Mexx.
Voor de 2 hebben we een witte 3/4 broek gecombineerd met een groen topje voor 't meisje en een hip hemd met t-shirt voor de jongen.
Het is echt mooi, ze staan er allebei beeldig mee ! ben zeker tevreden over het resultaat.

groetjes
ann-sophie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...