Terug naar overzicht
Wij gaan trouwen in salons de romree, erg mooie zalen en heel lekker eten, we hebben een proefmaaltijd gaan doen en was erg verzorgd en iets chiquer als bij sommige andere zalen.
Dag Karin,vorig jaar is mijn schoonbroer getrouwd en hun feest was in de snip in moorsel. Het viel enorm mee en hier in de buurt heeft die zaal een heel goede naam. Wij geven er ons feest niet omdat we te laat waren om de grote zaal te boeken.Maar alleen maar positieve commentare over de zaal gehoord.groetjes,Daisy02/09/06
Hoi,Ik ken enkel Salons de Romrée en dat is zonder txijfelen een aanrader !!!! Lekker eten, goede service. Ik vind het persoonlijk alleen jammer dat de bar boven is (in de 'Grote Schuur') en dat de mannen daar dan blijven plakken terwijl de vrouwen beneden dansen ... Maar da's persoonlijk natuurlijk !Groetjes,I.
Ik zou je dan zeker de snip in Moorsel aanbevelen !Lekker eten, mooie tuin, gezellige zalen, vriendelijke mensen en prijselijk ! De feestzaal heeft echt een goeie naam in de buurt.Wij geven er ons huwelijksfeest op 09.09.06 in de kleine zaal.groetjesann-sophie
Dag Karin,Wij zijn op 11 maart getrouwd en hebben ons feest in De Snip in Moorsel gegeven. Zeker een aanrader! Superlekker eten, enorm veel hapjes en drank tijdens de receptie en heel vriendelijke mensen! Volgens m'n schoonbroer (wiens vader zelf een feestzaal heeft in Bierbeek) was 't de beste feest die hij ooit gezien heeft! En hij kan 't weten, want hij heeft jaren opgediend in de feestzaal van z'n vader :-)Wel op tijd reserveren voor De Snip, want toen wij onze menu's gingen afgeven, de week voor de feest, was er een koppel die graag in april of mei 2007 trouwden, maar die hadden al geen zaterdag meer... Wij hebben vorig jaar 't zelfde probleem gehad: eind juni zijn we gaan kijken en konden we nog kiezen tussen 11 maart en 24 september 2006! (voor een zaterdag hé). Misschien heb je wel meer geluk als je op een vrijdag wil trouwen.Veel succes!SylvieSinds 11 maart gelukkig getrouwd!