Terug naar overzicht
hey, ja ziet er goed uit, heb ook geen fouten gevonden. Ik zou het ook zo doen groetjes xx
Leuke uitnodiging!Tekst is dik in orde, ook hier geen fouten gevonden Veel plezier in de grotten... Is een toplocatie. Groetjes, Claudia
prima! onze kaarten komen ook vandaar heel blij van de site ! :-)
Ziet er leuk uit. Ik vind het een erg leuke cadeautip Een klein detail misschien: Ik zou van 'Gelieve altijd te verwittigen als u wel ....' de als vervangen door 'of' ==> Gelieve altijd te verwittigen of u wel of niet kan komen Als kondigt een voorwaarde aan en of een keuze/mogelijkheid en dat is het eigenlijk.
Hey Iris, ja, daar zat ik ook een beetje mee in de knoop met die zin.Ik had inderdaad eerst het volgende staan:Gelieve altijd te verwittigen of u wel of niet kan komen... Maar ik vond die twee keer 'of' zo raar in de zin, daarom heb ik er 'als' van gemaakt.Maar nu doe je me weer twijfelen . Groetjes
Leuke uitnodiging en ook een zéér leuke kadotip. Wij hebben in onze uitnodiging vermeld dat ze altijd moeten verwittigen als ze aanwezig zullen zijn. Als ze dan niets laten weten komen ze niet.. Groetjes
Wij hadden: Of u al dan niet kan komen, hadden wij graag voor 1 juli vernomen. Dan heb je maar 1 keer 'of'! ;-)
in plaats van dansfeest kan je ook zetten "danspartij" dan heb je maar 1x feest in dezlerfde zin