Terug naar overzicht
In de rue de brabant in 1030 brussel kan je al nieuwe kopen voor 300 euro! Hele mooie zelfs!
Ook eens kijken in outlet. Ook vaak mooie dingen voor zeer weinig geld. Ik heb mijn trouwkleed gekocht bij de suitekledij in outlet van bruidsmode Steven in Torhout. €300. En is dan ook nieuw. Moet toch ook mogelijk zijn in Brussel en omgeving. 2dehands is nog altijd iets van een ander hé.
Hey! Ik ben vorige zomer getrouwd en verkoop mijn trouwjurk! Ik woon in het centrum van brussel. Het is een jurk van rembo styling. Ik heb maat 36-38 en ben 1m70 groot. Naar welk e-mailadres kan ik wat fotos's sturen? Groetjes, natasja
Ik heb nog een trouwjurk van Linea Raffaelli te koop maat 38. Woon in Antwerpen; werk in Brussel.Welk email-adres voor de foto?
@ jeff, cindy, tinneke : bedankt allemaal voor jullie reacties, zal even gaan kijken en zoeken !!@ natasja, inge : mijn adres : marie.tian@yahoo.fr, dank u wel !!groetjes !
Ik verkoop mijn kleed.Moest je interesse hebben, hoor ik het wel.http://nl.kapaza.be/vi/59840142.htm?ca=1_s Groetjes!
Haha best eens eerst naar de trouwdatum kijken voor ik iets post!Sorry! :)