TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Phyllis
|
16-4-2006 16:08:50
Wij hebben gekozen voor dj Partysound en zijn er rotsvast van overtuigd dat dit een zeer goede keuze is. Als ik het mij goed herinner, heeft dj partysound nog bij dj ludwigs gespeeld. Waarom ga je niet eens horen bij beiden en maak dan je keuze.
Groetjes, Phyllis 28/07/06
|
|
Anne
|
16-4-2006 18:03:25
Wij kiezen ook voor dj Partysound. Hij is afkomstig van studio Ambiance(niet van Ludwigs)en heeft wel al heel wat jaartjes ervaring.Bovendien is het zeker en vast een joviaal persoon die echt leeft voor zijn feesten.Dat voel je echt als je met hem spreekt.Zoiets stelt al gerust in een goede afloop..
Groetjes
|
|
Kim
|
16-4-2006 18:54:38
Wij hebben ook getwijfeld tussen de twee.Op een fuif hadden we toevallig dj Partysound en dat viel reuzemee.Dat nam onze twijfel snel weg en toen we offertes lieten opstellen voor ons huwelijk waren we zeker overtuigd. We deden ook deze twee aan en we stonden versteld van het verschil in de prijs.Partysound was maar de helft van Ludwigs en er kwamen geen extra kosten meer bij tegenover bij Ludwigs wel.
Ook een nadeel van Ludwigs is dat je niet weet wie er komt.Bij partysound is dat wel het geval en hij heeft tevens ook iemand die eventueel kan invallen bij ziekte.Daar hoeven we dus ook geen schrik voor te hebben.Nu nog het drukwerk en alles is geregeld bij ons.
Hou ons op de hoogte.
|
|
Els
|
16-4-2006 20:28:22
Volgend jaar gaan ook wij trouwen in mei en hebben ook gekozen voor partysound.
Vorig jaar huwde mijn zus eveneens met hem als dj.Het was een spetterende avond en dat willen wij van onze avond ook maken.Het feest ging door in Motel Beveren en wij gaan er ook ons feest geven.We kijken al volop uit naar ons huwelijk en het is nog een jaar.Het aftellen is alvast begonnen maar duurt nog veel te lang.Gelukkig hebben we ons huisje om onze tijd in te steken. Ik zou zeker niet te lang wachten om je dj en dergelijke vast te leggen,hangt er natuurlijk van af in welke periode je trouwt. Succes in de zoektocht.
17/05
|
|
Chantal
|
17-4-2006 18:29:08
Ik sluit me volledig aan bij Kim.
Bij Partysound bespreek je samen het feest en heb je inspraak terwijl je bij een groep zoals Ludwigs nooit weet wie er komt.Er zitten natuurlijk ook goeie dj's bij maar toch heb je meer een nummer-gevoel.
Aan de prijs hoef je ook eveneens al niet te vrezen bij Partysound want je weet op voorhand het bedrag. Ik zou niet twijfelen tussen de twee maar eender wie je neemt,ga tijdig langs.
Groetjes,.. Chantal
|
|
Annelies
27-5-2006
|
19-4-2006 10:19:02
hoi,
wij wilden eigenlijk DJ Partysound, maar hij was al bezet op onze huwelijksdag (ik geloof dat de dader hier ook op het forum zit :-) Hij vond het precies oprecht erg dat hij ons niet kon helpen, dus k vond hem echt wel een sympathieke mens :-)
Wij hebben dan gekozen voor Ludwigs, omdat je ze in ieder geval niet kan verwijten niet professioneel te zijn. Maar ik moet toegeven dat ik er niet helemaal gerust in ben... Ik vind ze trouwens ook duur, maar allé, hopelijk zijn ze hun geld waard, ik heb er in elk geval wél al goeie dingen opver gehoord. Toch ook even opmerken dat je wel degelijk weet wie er op jouw feest komt draaien, al is dat pas een week op voorhand. Maar t is dus niet dat daar plots een complete vreemde voor je neus zal staan.
We zullen zien hé :-)
Groetjes, Annelies 27.05.2006
|
|
Peter
|
20-4-2006 12:14:10
Toen wij enkele jaren geleden gehuwd zijn hebben wij voor partysound gekozen. Ludwigs is namelijk zeer duur. En party sound is zeer duur
|
|
Peter
|
20-4-2006 12:14:59
foutje ik wou zeggen partysound is zeer goed.
|
|
Nathalie
17-12-2005
|
23-4-2006 10:42:22
Hallo Elke,
Wij hadden ook DJ Partysound: de mensen op ons feest hebben zich heel goed geamuseerd, hij heeft veel verzoekjes gedraaid, maar kent niet zo echt veel van recente top 50 muziek. Zijn genre is meer 70-80 jaren en dat voel je ook. Ik had hem een CD gemaakt met allemaal liedjes die ik graag hoorde (Christina A., Eminem, Robbie, 50 Cent, R&B, Gwen Steffani en zo) en dat heeft hij met moeite gespeeld. Hij had er precies wat schrik van. Hij is wel super aardig en goedkoop. Hij heeft ook wel liedjes voor de 'oudjes' gespeeld, zodat die ook konden meedansen.
Mocht je nog vragen hebben, ...
Groetjes, Nathalieken
|
|
Sofie
3-5-2008
|
12-4-2007 10:56:43
hey Elke,
welke DJ hebben jullie uiteindelijk gekozen? Want wij zijn nu volop aan het zoeken naar een DJ misschien kan jij ons raad geven
groetjes, Sofie
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|