Terug naar overzicht
Aangezien jullie beiden verpleegkundigen zijn, lijkt mij het net juist leuk om daar mee te werken (aangezien dit een gemeenschappelijke toets is). Je kunt bijvoorbeeld op elke tafel een voorwerp leggen uit de verpleegkunde: Spuitjes met verschillende soorten drank/jenever in zoals aardbeienjenever, chocojenever, ... (en aan de gasten kun je dan het spuitje in dezelfde smaak geven, zodat ze zo weten aan welke tafel ze zitten). Of op elke tafel leg je een verschillend voorwerp ...en dan kun je er een verhaal rond breien in den trant van: elk voorwerp zal ons op weg helpen naar een geslaagd huwelijk en verder leven: pleisters voor de toekomstige kleintjes, zo'n ding om naar je hart te luisteren (om elkaars hart te blijven vinden), .... . Aan de gasten kun je dan een kaartje geven met het voorwerp van hun tafel dat ze moeten gaan zoeken, ... Of je doet iets met EHBO pakketjes dat je uitdeelt voor een geslaagde feestavond dat je uitdeelt wanneer het diner begint: elke tafel krijgt dan een overlevingspakketje (met een onder ander een routebeschrijving naar hun tafel). Hoop dat je hier al iets mee bent! Lieve groetjes Chantal
Hoi Leen, Persoonlijk vind ik Chantal haar idee super leuk gevonden! Omdat het inderdaad iets is dat bij jullie beide past. Je kan in zo'n EHBO pakkettje dan wel bvb. extra pleisters doen, maar dan om de gaatjes van een fietsband te dichten... Windels kunnen een alternatief zijn voor een wit lint bvb. rond een bosje bloemen op tafel, je ziet amper een verschil, maar het detail is er wel (als ik bij iemand op bezoek ga in het ziekenhuis gebruik ik meestal een windel ipv een strik rond het kadotje). Pillenpotjes of flesjes gebruiken om de plaatsen aan te duiden, met een klevertje waarop de naam staat (ipv de inhoud) en deze vullen met tik-tak. Spuiten kan je ook als plaatsaanduiding gebruiken. Ik denk dat je hier meer mogelijkheden hebt dan bij wielrennen... persoonlijk vind ik dat ook een beetje te "mannelijk" voor een trouwfeest. Alvast veel succes! Groetjes, Cindy
Ik zou het ook in die verpleeg-toestand gaan zoeken, omdat dit voor jullie beide past! De tips hierboven vind ik alvast héél leuk!
Bedankt voor jullie waardevolle reacties, echt super wat jullie allemaal bedenken :-)