Terug naar overzicht
Geniet ervan, niet teveel stressen, het komt allemaal goed! :-)
Aha ! De eindmeet is in zicht ! Wel, geniet er van zo lang het nog duurt want je trouwdag is zo snel voorbij ! Een goed anti-stress middel is onder een boom in het bos of het park een boek lezen of met gesloten ogen luisteren naar het vrolijk gekwetter van de vogels.
Hallo, Inderdaad dat is heel dichtbij en het gaat voorbij vliegen deze week, probeer zekers te genieten van de laatste daagjes en niet teveel stressen, probeer iets ontspannend te doen, je zal zie het gaat er zeer vlug zijn en vooral genieten nu maar, veel succes op jullie sprookjesdag
geniet er nog van Marijke! en ik wens je een mooie huwelijksdag! hier nog 13 dagen op de teller :-) (voorlopig nog geen zenuwen) groetjesJoyce
spannend!!!! nog even tanden bijten en jullie mooiste dag is er. geniet van elke sec!! ik duim op prachtig weer. veel succes meid
Hey Marijke, super ! Ik zal voor je duimen voor volgende week goed weer te hebben. Geniet nog maar van de laatste week als vriend en vriendin, maar vooral geniet volgende week ! Dikke bees, Jessica
Een week zo vér weg en toch zo dichtbij, probeer te ontspannen en voor je het weet mogen jullie door het leven als man en vrouw. Alvast véél geluk gewenst Groetjes x
bedankt iedereen,gisteren nog myn vrygezellefeestje nog gehad en het was superbangelyk goed!amai heb er enorm van genoten,niet te doen!!nu nog maar 4daagjes!!ze geven gelukkig al goed weer,dus dat kan al ni meer stuk!! grtjs
Geniet ervan Marijke!