Nu Online
Momenteel zijn er 213 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

raad nodig: openingsdans vs dessertbuffet

16-4-2006 18:36:55
hey,
zit met klein probleempje:

om 18u hebben we avondfeest met buffet, om 21u komen er nog gasten naar het dansfeest (deze krijgen een dessertenbuffet).

Nu ben ik nog aan't denken wanneer we onze openingsdans het beste zouden doen:

als gasten er allemaal zijn, even laten genieten van aperitief dan verwelkomen en openingsdans zodat iedereen al wat begint te dansen. even daarna zouden we dan het dessertenbuffet openen zodat er tijdens het buffet ook gedanst wordt
(niet iedereen heeft een tafel om aan te zitten)

of zouden we eerst het dessertenbuffet openene en als iedereen goed gegeten heeft de openingsdans starten?

HOE DOEN JULLIE DIT?????

mieke
13/05/06

Skiwi
13-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 539

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik16-4-2006 18:44:50

Bij ons komen er ook nog gasten bij om 22u. Wij doen eerst het dessert en om 23u is de openingsdans gepland.

Vanaf dan begint het dansfeest. Anders heb je eerst de openingsdans en dan valt het dansfeest weer stil voor het dessert.

Groetjes,
Lindsay
06/05/06

Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik16-4-2006 19:48:20

Hey,
Wij gaan ook eerst het dessertbuffet doen. als iedereen zich voldoende heeft kunnen bedienen gaan we de openingsdans doen. Het buffet blijft uiteraard staan voor de mensen die gedurende de rest van de nacht nog wat willen opscheppen.
Als je eerst gaat dansen en dan weer onderbreken vrees ik dat de sfeer die je opgebouwd hebt op de vloer weer volledig zal verdwijnen.
En voor de dj is het niet zo eenvoudig om een tweede maal al de aandacht van iedereen op te eisen (wat bij de openingsdans natuurlijk wel het geval is.)
Veel succes nog
peggy
23/06/07
http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik16-4-2006 20:01:25

Hoi,

Ik sluit me eigenlijk aan bij de 2 dames die me hier vooraf waren! Bij ons komen ook nog mensen rond 22u30 bij en we gaan eerst met z'n allen van het dessert genieten om dan de openingsdans te doen! De DJ heeft dan idd van iedereen de aandacht te pakken en kan de sfeer er zo veel beter inbrengen!

Grtz Debra
11/08/06

davida
7-9-2008
 Meld misbruik16-4-2006 20:25:38

hey ik sluit mij volledig aan bij de vorige dames wij gaan dat ook zo doen.grtjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...