Terug naar overzicht
Bij ons komen er ook nog gasten bij om 22u. Wij doen eerst het dessert en om 23u is de openingsdans gepland.Vanaf dan begint het dansfeest. Anders heb je eerst de openingsdans en dan valt het dansfeest weer stil voor het dessert.Groetjes,Lindsay06/05/06
Hey,Wij gaan ook eerst het dessertbuffet doen. als iedereen zich voldoende heeft kunnen bedienen gaan we de openingsdans doen. Het buffet blijft uiteraard staan voor de mensen die gedurende de rest van de nacht nog wat willen opscheppen.Als je eerst gaat dansen en dan weer onderbreken vrees ik dat de sfeer die je opgebouwd hebt op de vloer weer volledig zal verdwijnen.En voor de dj is het niet zo eenvoudig om een tweede maal al de aandacht van iedereen op te eisen (wat bij de openingsdans natuurlijk wel het geval is.)Veel succes nogpeggy23/06/07http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl
Hoi,Ik sluit me eigenlijk aan bij de 2 dames die me hier vooraf waren! Bij ons komen ook nog mensen rond 22u30 bij en we gaan eerst met z'n allen van het dessert genieten om dan de openingsdans te doen! De DJ heeft dan idd van iedereen de aandacht te pakken en kan de sfeer er zo veel beter inbrengen! Grtz Debra11/08/06
hey ik sluit mij volledig aan bij de vorige dames wij gaan dat ook zo doen.grtjs