Terug naar overzicht
Hoi Kim, Wij hebben onze uitnodigingen via vistaprint besteld en zijn er heel tevreden over. Wij hebben ervoor gekozen om twee verschillende uitnodigingen te bestellen, maar wel met dezelfde ontwerp. Als je wil stuur ik je even per e-mail een afbeelding van beide uitnodigingen en respectieve teksten? GroetjesFilipa
wij werken met een huwelijksaankondiging en die krijgt iedereen... daar staat de plaats en het uur van de kerk enzo op.en dan steken wij er een kaartje bijmensen die uitgenodigd zijn voor de receptie krijgen een kaartje erbij en daarop staat u bent uitgenodigd voor de receptie dit hetzelfde voor avondfeest en dansfeest...
Hier hetzelfde, wij maken een uitnodiging waar de gegevens van het gemeentehuis en de kerk opstaan, en kleine kaartjes waarop staat wanneer ze zijn uitgenodigd (receptie, avondfeest of dansfeest) Succes!
Zelfde als Roxane en bruidje! ;-)
Hey, Ik heb net zoals Filipa 1 ontwerp en 2 verschillende teksten.Op de 2 kaartjes staat het gemeentehuis vermeld, voor de "receptiegasten" heb ik geschreven dat ze uitgenodigd waren voor een hapje en een drankje van 16u tot 18u. De "daggasten" kregen een kaartje met erop vermeld dat ze uitgenodigd waren voor de hele dag, de receptie met aansluitend avondfeest (16u - ...). Iedereen vond dit toch duidelijk. Als je wilt kan ik je mijn ontwerp eens doormailen Nog veel succes, Sandra
Hey Filipa en Sandra. Ik zou ook graag twee verschillende kaartjes willen ontwerpen, maar het ontbreekt mij nog een beetje van inspiratie. :-) zouden jullie jullie uitnodigingen eens willen doorsturen naar mij aub? steffiedemeester@hotmail.com alvast bedankt