Terug naar overzicht
Wij hebben deze zaal ook gekozen en zijn met 110 - 120 personen :-). Toen wij gaan kijken zijn, stond ze gedekt voor 125 personen en dan zat de "grote zaal" vol en de helft van de "kleine zaal" (zo aan de zijkant van de "grote zaal" :-)). Dit vonden we ideaal aangezien het dessertbuffet dan in de zaal kan bijgezet worden, ipv in de receptie-ruimte. Natuurlijk waren het allemaal ronde tafels, wat wel heel wat ruimte inneemt. Ik denk dat er wel meer mensen kunnen zitten als het allemaal rechhoekige tafels zijn maar 225 is wel bijna het dubbele, dus dat lijkt me wel veel... Ik zou eventueel eens vragen hoe zij het zien? Groetjes!
Wij geven er ook ons feest volgend jaar en wij zullen met ongeveer 130 zijn. 225 lijkt mij toch ook wel veel. Ik denk dat er dan toch niet zoveel ruimte meer overblijft. Anders eens vragen of je kan gaan kijken als de zaal gedekt staat voor wat meer volk. Succes met de zoektocht
Als je 225 mensen uitnodigt, zullen er ongeveer 180 personen effectief op het feest zijn. Als ze dan lange tafels gebruiken, kun je dat zonder problemen.Voor 'kleinere' feesten gebruiken ze ronde tafels omdat dit leuker is om te eten, en tegelijk vult dit ook de zaal meer.Ik vermoed dat alle zalen een wettelijk maximum hebben ivm brandveiligheid ed. En een uitbater zal nooit zijn zaal propvol doen, want anders kan het personeel niet opdienen.Je moet dus niet bang zijn; deze zaal is hier groot genoeg voor. Ik draai daar regelmatig heel grote feesten. Imagine Music www.trouwfuif.com
Marijke, De zaal ziet er idd echt mooi uit (op de foto's) :-). Als ze aangeven dat ze 250 personen aan kunnen, zou ik toch niet twijfelen! Zeker als het echt helemaal jullie zin is! En het is zoals hierboven al vermeld werd, er komen altijd iets minder mensen dan dat je effectief hebt gevraagd. Misschien idd eens gaan kijken, wanneer ze de zaal indekken voor meer volk. Daar zullen ze zeker niet moeilijk over doen! Neem alvast een optie, dat ze jullie zeker eerst contacteren, moest er iemand anders ook intresse hebben voor dezelfde datum. Groetjes, Marijke ps: wordt het 14 april 2012 :-) Mooi!
Hey hey, Wij geven deze zomer ons feest daar en we zijn met 210 personen! Ben er zeker van dat alles inorde zal zijn!! Groetjes x x x