Terug naar overzicht
heb jij lang of kort haar.. heb je er een foto van gemaakt... zie je het zitten om eens door te sturen? ik zoek nog dringend een wauw kapsel voor mij.. heb al proefs gehad, ma miste het wauw effect.. rafa.put@mail.be groetjes
ik heb half lang haar... mja ik heb altijd mijn haar los, dus voor mij was het wow effect er snel... ik heb niet zo een kapsel uit de boekjes gekozen! voor mij moet het ook nie kwee nie wa zijn... het was mooi gedaan en da was ok voor mij :)zodra de fotos op pc staan wil ik ze gerust een keertje doorsturen. ik probeer er morgen werk van te maken!
Hoi Evy, mag ik die kapsel ook eens zien? (als je het niet erg vindt eh) :-) Mijn adres: filipa.azevedo@gmail.com Ik moet volgende week de proef doen en heb nog geen idee van wat ik met mijn haar moet doen... :-) ik wil ook graag iets simpels! Groetjes,Filipa
het zit hem in de naam denk ik, want ik heb ook net proefkapsel laten doen en ook goed gekeurd door het ventje :)
@ evy: dat moet zijn! :)
@ rafa en filipa:als alles goed liep, zouden jullie de fotos moeten ontvangen hebben. grtjes