Terug naar overzicht
hallo, ik vind dit wel een tof idee zeker omdat iedereen dit ook kent en het is op een speelse manier gebracht...; ik zou dat wel zeker tof vinden moest ik jullie zijn!!! maar ik zou het dan enkel met een paar tinten doen zoals met elke tafel een thema... dus bijvoorbeeld de vrienden aan de tafels van de dunkey en de schoonfamilie aan een andere tafel met puss in boots ofzo en dan kan je daar ook een huwelijkspel mee verzinnen ofzo... ik vind het alvast super tof!!!
origineel idee, moet je zeker doen! Is iets anders of steeds de weerkomende zelfde ideeen!
t is jullie trouw hé. als dit jullie ding is dan is dit toch meer dan goed zeker :-) nog iets fijn om te verwerken is de plaatskes die jullie op huwelijksreis gaan bezoeken (stadjes, dorpkes, bezienswaardigheden) of als je op een specifieke plaats ten huwelijk gevraagd bent (op een reis bv). je kan bv ook gebeurtenissen uit jullie leven gebruiken bv: nieuwe huisje, kindje, waar jullie elkaar hebben leren kenne, baby foto van u, van uwe toekomstige, ... (dit kan je wel best niet doen als je nadien nog ne powerpoint ofzo van jullie gaat laten zien) groetjes
Hey Evi, Als dit jullie beiden aanspreekt, vind ik ook dat je dit zeker moet doen. Je kan eventueel ook koppeltjes uit Disney & Pixar films gebruiken ; ik denk aan Bernard & Bianca, Robin Hood & Marian, Alladin & Yasmine, Nala & Simba, Thomas O'Malley & Duchess, Perdy & Pongo, enz... Jullie hoeven alvast niet verlegen te zitten om afbeeldingen te vinden in verband daarmee. Cool ! Groetjes
een super idee! wij zetten een vaas met snoepjes op elke tafel en elke tafel andere snoepjes. Als onze gasten binnenkomen krijgen ze een klein doosje snoepjes van aan welke tafel ze zitten.
Hey , Wij werken ook rond het Disney thema. Meerbepaald de disney classics... Wij geven ( of beter de getuigen of personeel ) geven bij binnenkomst elk een cinema ticket aan de gasten. Dit voor de destbetreffende "film"Aan tafel weten we nog niet goed hoe we het zullen aankleden , maar ik denk een filmposter op een mini schildersezeltje of zo . Of wel ( maar dit zal effe zoekwerk zijn ) op rommelmarktjes en op ebay en zo eens kijken voor spaarpotjes en beeldjes enzo van de films...zal ook wel te vinden zijn denk ik... Misschien laat ik de mensen dan ook een nummertje kiezen en verloten we dan de stukjes... maar dit moet ik nog eens goed over denken... Ik zou natuurlijk ook de cinema tickets kunnen aanpassen , Ze zijn met een afscheurstrookje... Dus bij het binnenkomen moet hij afgescheurd worden, dan kan ik dit in een doos doen , en dan trekken we gewoon de nummertjes ... ( elke cinema ticket zou ik dan een ander nummer geven ) Je zult in ieder geval in geval van de sidekicks moeten zorgen dat het toch een duidelijke verwijzing is naar de films , want niet iedereen kent alle disneyfilms , maar weten bijvoorbeeld in geval van Mulan , hoe Mulan eruit ziet , maar niet hoe Mushu eruit ziet...
Ik vind het een heel leuk idee. Om nog verder te gaan op wat Fredie al zei van de koppeltjes, hierbij kan je zelfs een beetje 'photoshoppen' en jullie gezicht op het lichaam van die figuurtjes plaatsen. Dat maakt het geheel nog grappiger. :o)