Terug naar overzicht
Hoi Sofie. "Als twee verschillende melodieën elkaar vinden, onstaat er plots een wonderlijke symfonie"..Dit hebben wij op onze uitnodigingen geschreven. Op het misboekje gaan wij gewoon "Huwelijksviering Davy & Filipa" en dan de datum. We gaan wel aan de binnenkant een gedichtje schrijven! De buitenkant gaan we ook in dezelfde stijl als de uitnodigingen maken. Groetjes,Filipa
Bij ons staat volgende tekstje op de achterkant van het misboekje: Ik noem je m’n lief Ik noem je m’n schat Ik noem je het beste dat ik ooit bezat Op de voorkant staan onze namen, de datum en de foto van de uitnodigingen (zelfde lay-out als uitnodiging). Veel succes ermee
Ik noem je m’n lief
Ik noem je m’n schat
Ik noem je het beste
dat ik ooit bezat
Dit hebben wij op de achterkant staan; voorkant gwn de namen, datum en de kerk jij,jij bent liefjij bent mooijij bent alles wat ik me wensen kanik heb er zo dikwijls van gedroomden vandaag is deze droom waarheid gewordenik zag jou en jij zag mijnu wist ik het zekerjij bent degene met wie ik mijn leven wil delen Op de eerste pagina hebben we een proloog geschreven. Mn vriend zijn getuige leest dit voor nadat we binnegekomen zijn, nadien begint pas de echte viering. Ik was er Niet plots Maar zacht en stil Ik groeide Elke seconde, elke minuut Ik was overdonderend In hart en ziel Je kan me niet zoeken Ik kom wanneer ik wil Ik laat je zalig dromen En zal je dagelijkse gedachten verstoren Je hebt het niet te kiezen Ik was er Ik ben er en zal er voor altijd zijn Dag en nacht Ja, Ik ben het De eeuwige liefde
Dit hebben wij op de achterkant staan; voorkant gwn de namen, datum en de kerk
jij,jij bent liefjij bent mooijij bent alles wat ik me wensen kanik heb er zo dikwijls van gedroomden vandaag is deze droom waarheid gewordenik zag jou en jij zag mijnu wist ik het zekerjij bent degene
met wie ik mijn leven wil delen
Op de eerste pagina hebben we een proloog geschreven. Mn vriend zijn getuige leest dit voor nadat we binnegekomen zijn, nadien begint pas de echte viering.
Ik was er
Niet plots
Maar zacht en stil
Ik groeide
Elke seconde, elke minuut
Ik was overdonderend
In hart en ziel
Je kan me niet zoeken
Ik kom wanneer ik wil
Ik laat je zalig dromen
En zal je dagelijkse gedachten verstoren
Je hebt het niet te kiezen
Ik ben er
en zal er voor altijd zijn
Dag en nacht
Ja, Ik ben het
De eeuwige liefde
Ik ben even gaan snuisteren en vond dit nog terug: Als proloog in een eerste boekje vond ik:Jij vond mijin één enkel woordin één enkel gebaarin een reikende hand Ik vond jouin een oogopslagin een glimlacheen arm om me heen Wij vonden mekaarin elkaars ogenin mekaars hartin de liefdedie nooit voorbij zal gaan In een tweede vond ik volgende:Jebentzo mooianders dan ik, natuurlijkniet meerof mindermaar zo mooianders. Ik zou jenooit anders dananders willen (Hans Andreus) Geen idee of je er iets mee bent, maar ik vond het toch mooie teksten. Evelien
Wij hadden aan de binnenkant: Ons ja is een ja. Ons ja is geen ... ja maar. Ons ja is geen ... misschien, niet afhankelijk van de omstandigheden. Geen proberen. Ons ja is geen ... nu ja. Ons ja is een ja tegen elkaar, zoals we zijn en zoals we willen worden
Ons ja is een ja. Ons ja is geen ... ja maar. Ons ja is geen ... misschien,