TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
21-5-2011
|
16-4-2011 23:26:00
Dat eerste zou ik ook wel eens willen weten, ben momenteel net zo'n kaartjes aan het opmaken ;) (by the way, welke vragen hebben jullie er zoal op staan en hoeveel verschillende?). De cupcakes, hangt er vanaf of je ze verpakt en hoe en hoeveel het er zijn. Niet verpakt, verpakt in zakjes, verpakt in doosjes? Je kan een staander voorzien of je kan ze "stapelen" (doosjes) of misschien ook gewoon aan hun plaats op tafel al zetten?
|
|
Claudia
12-8-2011
|
16-4-2011 23:33:41
Hey, Ik ga ook cupcakes geven als bedankje! Wij gaan ze verpakken in een doosje met een kaartje eraan... Gaan jullie eigenlijk zelf de cupcakes maken? Wij gaan de doosjes cupcakes stapelen op een tafel...
|
|
natasja
6-5-2011
|
16-4-2011 23:39:42
@ kim: wij hebben 4 vragen:
1 Wat wensen jullie ons toe ? 2 Omschrijf het bruidspaar in 5 woorden 3 Wie is er thuis de grote baas ? 4 Wat is jou tip voor een lang en gelukkig huwelijk ?
25 kaartjes per vraag,dus tortaal 100.
de cc's gaan we verpakken in zakjes,mooi lint er rond en een bedankkaartje erbij. Ik ben volop aan het zoeken naar een standaard om te huren,maar vindt niks. Wij hebben geen avondfeest met eten. Alle wel met hapjes maar niet aan tafel zitten.
@ claudia:
nee iemand maakt de cc's voor ons.
wij kunnen niet stapelen. we geven ze in mooie zakjes.
xxx
|
|
Kim
21-5-2011
|
17-4-2011 0:10:53
Ik zou de kaarten precies gewoon ergens leggen (zoals je een gastenboek zou leggen) op 4 stapeltjes met wat balpennen er bij en als de kaarten ingevuld zijn ze ofwel in een doos/glazen schaal laten leggen of eventueel ze ophangen aan een draad met kleine knijpertjes?
|
|
Sara
7-7-2012
|
17-4-2011 9:40:38
Een paar weken geleden verkochten ze bij Blokker staanders voor cupcakes, waren niet zo heel duur dacht ik...
|
|
sofie
15-8-2023
|
17-4-2011 9:52:15
ik zou ze gewoon ook ergens zetten, om alles persoonlijk gaan af te geven aan de mensen vrees ik dat je geen tijd voor gaat hebben, en dit zullen de mensen echt wel begrijpen hoor
|
|
natasja
6-5-2011
|
17-4-2011 10:57:36
@ sofie: nee ze allemaal persoonlijk gaan afgeven,was ik ook niet van plan :)
@ sara: maar zou dat dan gaan als ze dan al in een zakje zitten?
|
|
kelly
24-6-2011
|
17-4-2011 11:57:51
Wij gaan een tafeltje voorzien waar er een mooie doos zal staan , en de kaartjes liggen er gewoon bij met balpennen... Op diezelfde tafel zullen er ook zakjes staan met snoepjes/chocolaatjes ( we zijn er nog nie echt uit ) die ze per persoon zelf mogen meenemen... In de welkoms speech zullen we "het tafeltje " eens aanhalen , en als de mensen nadien bij je komen als ze naar huis gaan nog eens vragen van : ben je al langs het tafeltje geweest ? We hebben ook nog een ander bedankje per huishouden ( een potje lucky paper stars ) Dit zijn geluksbrengende sterretjes volgens een oude japanse traditie. Die zitten in leuke potjes en er hangt een kaartje bij met de betekenis . We willen deze persoonlijk geven , voor de mensen die nog niet helemaal snappen wat het betekend. Maar om het dus niet té veel werk te maken , doen we het pér huishouden , dus dat zullen er niet meer dan 30 zijn. Op je huwelijk ga je toch bij iedereen eens langs voor een babbeltje , wel dan doen we de uitdeling ook...
|
|
Sara
7-7-2012
|
17-4-2011 13:26:26
Goh geen idee of het gaat als ze al in zakjes zitten, misschien eens gaan kijken bij blokker om te kijken hoe groot het juist is enzo.
|
|
Sylvie
8-7-2011
|
17-4-2011 21:31:07
Misschien kan je jullie DJ laten afroepen dat jullie die kaartjes hebben en graag zouden hebben dat iedereen zo'n kaartje invult. Je legt de kaartjes en doos dan op een goed zichtbare plaats.
|
|
natasja
6-5-2011
|
17-4-2011 23:31:47
dank je voor de reacties !
ik ga het zo is zo laten omroepen door de dj.
de cupcakes,tja ik ga een van de dagen is naar ava om te zien of ze iets hebben waar ik ze mooi kan uitstallen.
het gastenboek/doos ben een beetje bang dat het een rommeltje gaat worden als we ze er zomaar leggen.
ik denk dat ik bij de cc's een kader ga zetten met tekst in om de gasten te bedanken
en ook een kader bij het gastenboekdoos
wat denken jullie?
x
|
|
Kim
21-5-2011
|
18-4-2011 0:40:50
Dat vind ik wel leuk :) Welke tekst zou je dan bij de gastenboekdoos zetten? Goh weet wel websites voor heel mooie staanders voor cupcakes maar die zijn allemaal uit het buitenland en best wel duur .. Bij Ava hebben ze dat niet bij mijn weten.
|
|
natasja
6-5-2011
|
18-4-2011 7:59:35
@ kim: dank je
ik denk deze tekst,of iets in de aard van dit : Vandaag hebben wij elkaar het ja-woord gegeven, omdat wij voor altijd samen willen leven. Uw aanwezigheid maakte ons feest compleet, we vinden het belangrijk dat u dit weet. Maar ook na het feest, willen we wegdromen bij wie langs is geweest. Vandaar dit boek, nu nog leeg en stil, dat met wensen en geluk gevuld worden wil. Een kleine zin, een groot verhaal, in je eigen woorden, in je eigen taal. Al wat je kwijt wil, laat het ons weten, zodat we geen enkel moment van deze mooie dag vergeten.
ik ga toch is in ava zien misschien hebben ze iets anders,heb gehoord dat je daar presentatiemateriaal kan huren voor geboorte,dus misschien kan ik iets er van gebruiken?
ja idd veel taarten standaards in nederland,heb ik ook op gemerkt.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
18-4-2011 12:23:36
Jouw tekstje past niet 100%, hé, want het is geen boek, leeg en stil...
Wil je ons behagen?
Lees dan even deze vragen.
Weet je een passende repliek,
noteer ze dan met 'den bic'.
Met of zonder gerijm,
je antwoord blijft geheim.
Stop de kaart dus in de doos,
wij legen ze wel na een poos.
Bedankt!
|
|
Kim
21-5-2011
|
18-4-2011 23:01:39
Natasja, ik weet niet vanwaar je bent maar volgend weekend is het een taartenbeurs (eerste in BE) in Sint Niklaas! Misschien vind je daar wel iets? Ik vind je tekstje heel mooi! Alleen inderdaad, het is geen "boek" natuurlijk .. Maar zelfs als je die regel gewoon weg laat kan het wel!
|
|
natasja
6-5-2011
|
18-4-2011 23:07:02
Hey Kim,
Ik ben van Mechelen, ah dat klinkt intressant... die beurs. Misschien dat ik is ga kijken. Ik ga woensdag toch kijken bij ava, je weet nooit he...
Ik dacht misschien als ze dat hebben zo van die isomo te kopen en daar er een taart van te maken en te bekleden...
Ja die tekst is wel leuk he... Boek idd vervangen door doos ;)
x
|
|
Heidi
7-7-2012
|
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|