Terug naar overzicht
Die van ons komen ook van daar... We zijn ook super content ermee!!! We mogen er maar in juli om :( Veel plezier nog! groetjes
Dag Katrien, Wij zijn in december gaan kiezen en mogen er begin mei om. Geen gemakkelijke keuze he :) Ik kijk echt uit om ze te mogen afhalen want het is al zo lang geleden en de ring die ik gekozen heb, daar was geen voorbeeld van (andere breedte, mat ipv glanzend en de steentjes op een andere plaats). Succes nog! Vicky
Die van ons komen ook van daar :) Wij mogen er hopelijk binnenkort om!
Dat zijn dan drie 21 mei bruidjes die hun ringen er besteld hebben ;) De onze worden volgende week of de week daarna geleverd (normaal 30 april maar heb gevraagd of het eventueel volgend weekend kan omdat ik de 30e mijn vrijgezellen heb) ..
heee, wij waren er ook gisteren! om 15u30 waren we daar. maar wij hebben beslist om onze ringen ergens anders te kopen, daar waren we ons hart aan verloren.
Hey, Wij zouden ook graag naar fede di oro gaan. Ik ben zo wat bezig met het budgetbeheer :p want al die kleine beetjes maken een groot bedrag, dus vroeg ik me af of je onmiddelijk het gehele bedrag moet betalen, ofdat enkel een voorschot genoeg was? Hadden jullie een afspraak gemaakt? Ik ben echt eens benieuwd, we hebben nog geen idee welke genre we willen gaan.
Hey Katrien, Leuk dat je je ringen gevonden hebt, wij zijn ook bij fede di oro geweest. @Nathalie: Ze vragen een voorschot van 100 euro, de rest betaal je als je de ringen gaat afhalen. Een afspraak is nodig, de dinsdagavond zijn ze lang open, speciaal voor bruidsparen.
@nathalie, ja da is juist, 100 euro vragen ze als voorschot! grtjs