TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kendra
21-5-2011
|
17-4-2011 10:45:14
Van die uitnodigingen denk ik dat dat ergens el normaal is. Het is best nog ver weg voor vele mensen (ook al is het voor jou al heel dichtbij waarschijnlijk) en ik denk dat zij er gewoon nog niet bij stilstaan of denken dat ze nog 14 dagen hebben. Nog veel plezier met de voorbereidingen in ide geval! En die reacties, die zullen wel komen :)
|
|
Penny
20-7-2011
|
17-4-2011 11:21:24
bij ons zijn de uitnodgingen ook al een tijdje weg en ook maar een paar reactie's.
Mensen gaan er idd blijkbaar vanuit als ze niets laten weten dat ze komen...
Vindt dit een rare redenering maar blijkbaar is het zo.
Het jonge volkje van onze generatie die laten iets weten bij ons maar familieleden niet. Heb ook al rond gevraagd of ze nu komen of niet en dan krijg je idd het antwoord van ah ja natuurlijk....
precies of je riekt dat? :-)
|
|
Kelly
4-6-2011
|
17-4-2011 11:36:24
Ja awel,ik merk ook dat het vooral de "oudere" generatie is die niets laten weten... En dan vooral familie: tantes, nonkels, neven en nichten - de meeste van vrienden hebben wel al iets laten weten.
|
|
Penny
20-7-2011
|
17-4-2011 11:39:44
idd je merkt het verschil.....
"vindt ik leuk"
|
|
kelly
24-6-2011
|
17-4-2011 11:40:53
Hey , Hier van hetzelfde laken een broek hoor... Wij hebben natuurlijk wel nog iets langer , maar toch. Ik kwam laatst iemand tegen en die zei : Moet ik ook bevestigen ? ik kom , das toch logisch. Mja zie er niet meteen logica van in. Ik wil zekerheid ook , ik wil kunnen kruisjes zetten op men blaadjes :p
|
|
Kim
21-5-2011
|
17-4-2011 12:15:29
Bij ons was de datum vrijdag .. Heb ongeveer van iedereen bevestiging gekregen (op een paar collega's na maar dat vraag ik dan zelf nog wel even) .. Tantes en nonkels hebben inderdaad niets laten weten aan ons maar mijn schoonmoeder heeft wel doorgegeven dat ze allemaal komen .. Aan mijn kant van de familie kwamen die bevestigingen van tantes en nonkels ook niet maar zij zijn regelmatig bezig over de trouw en 't feest dus ik veronderstel wel dat ze komen. Aan een paar neven en nichten van mij heb ik het zelf nog even gevraagd. Er zijn ook mensen die écht de laatste dag bevestigen hoor, die zeggen van "ik zie hier net op de uitnodiging dat de datum vandaag is, wij komen eh!" ..
|
|
Kim
21-5-2011
|
17-4-2011 12:15:47
En bij ons waren er ook wel die dachten dat ze enkel iets moesten laten weten als ze NIET kwamen ;)
|
|
kelly
24-6-2011
|
17-4-2011 12:53:02
Wij hebben als tekstje : gelieve voor 20 mei iets te laten horen of je al dan niet kan komen. Maar inderdaad , blijkbaar is dit niet zo duidelijk want sommigen denken ook dat ze enkel iets moeten laten weten als ze niet komen of als ze wel komen. dus niet in beide gevallen... wat zo wel bedoeld is . gelukkig hebben wij nog wat tijd.
|
|
monique
7-5-2011
|
17-4-2011 16:16:24
bij ons moest iedereen tegen vrijdag gereageerd hebben, en eigenlijk valt het wel mee hoor. Ik denk dat we van 10 mensen geen reactie hadden, maar we hebben nu gemaild en er zijn er nog maar 2 over. Ik snap dat wel dat sommigen misschien niet direct konden antwoorden en dan het even vergaten. Ik ben zelf ook zo. Je weet dat toch op voorhand dat er mensen zijn die dat vergeten of niet goed doorhebben hoe het zit met reageren. Wij hebben daarom onze datum een week vroeger gezet, zodat we nog een week de tijd hebben om iedereen te contacteren. Voor ons is die trouw iets waar we al een jaar naartoe leven, maar voor anderen is dat anders hé. Ik zat vol spanning te wachten op alle reacties van mensen, maar toen ik zelf moest reageren op uitnodigingen vroeger, had ik dat ook echt niet door hoor. Niet te veel zeuren en gewoon effe navragen... Zo erg is dat nu toch ook weer niet!
|
|
Nele
4-6-2011
|
17-4-2011 16:17:01
Hoi Kelly
we trouwen op dezelfde dag!
Ik hoorde hier op het forum al verscheidene mensen die met het probleem kampen. Nu moet ik zeggen dat wij werden aangeraden om onze uitnodigingen laat te versturen en ze niet veel tijd te geven iets te laten weten. Zo zouden mensen dit minder voor zich uitschuiven en sneller iets berichten.
Onze uitnodigingen zijn namelijk nog steeds niet de deur uit. Dat doen we de komende week. We geven hen dan 3 weken om iets te laten weten.
Hopelijk lost dit het veel voorkomende probleem op dat inderdaad veel mensen niets laten weten.
Al moet ik ook zeggen dat nagenoeg iedereen nu wel weet wanneer we trouwen (save the date). We weten ook bijna van iedereen al of ze kunnen komen of niet. Ik vrees dus ook al dat mensen het evident vinden en niets meer expliciet laten weten.
Op hoop van zege ;)
|
|
Melodie
4-6-2011
|
18-4-2011 8:43:35
Hey Kelly,
hier hetzelfde :-(. De uitnodigingen zijn toch een dikke week de deur uit en heb welgeteld 1 reactie!!!! Ik heb de indruk dat doordat het dan verlengd weekend is, de mensen wachten om te zien of ze niet op uitstap gaan ...
Ik weet 1 ding. Als ik nog ooit een uitnodiging voor een huwelijk krijg, REAGEER IK METEEN :-)
Ik hoop toch dat de reacties allicht toekomen want vind het best zielig met die éne reactie :-)
|
|
joyce
30-4-2011
|
18-4-2011 12:35:49
hoi
Hier hetzelfde hoor... Ook nog naar veel mensen een herinnering moeten sturen, en ook dikwijls de reactie gekregen: 'maar jullie wisten toch dat we zouden komen'.
Met nog 11 dagen op de teller hebben we zelfs nog niet alle reacties op onze herinnering gekregen! (die mensen hebben bij mij dus ook al wel wat afgedaan, als je niet het minste beleefdheid hebt om iets te laten weten??!!)
Ach ja, ik maak me er niet druk om, we moeten dit weekend onze aantallen doorgeven aan de locatie voor de receptie en aan de feestzaal (zijn op verschillende plaatsen). Waar ik nu nog niets van gehoord heb, die komen voor mij niet :-).
groetjes
Joyce
|
|
Elke
9-7-2011
|
18-4-2011 15:59:53
Ik kan me alleen maar aansluiten... maar onze uitnodigingen zijn nog niet allemaal de deur uit...
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|