Terug naar overzicht
Mo , das ook een vraag die wij kregen : Welk liedje bij het binnenkomen van de zaal ? En hij stelde dan zelf enkele liedjes voor , toen we vertelden wat het thema was zei hij dat hij daar eens voor ging kijken... Zodat het binnen Thema paste Wijzelf vielen uit de lucht eigenlijk! Ik heb het natuurlijk al gezien op andere huwelijken , maar ik heb daar niet meer bij stil gestaan ... Ons Thema is Disney classics , en we zullen kijken voor een up tempo nummer , die perfect binnen het plaatje past. ( de love songs zijn mooi hoor , en wel in het huwelijks thema maar zou denk ik wat uit de toon vallen omdat dit meestal trager en zo is...) Maar de Dj zei eerst iets van de Black eyed peas , de conemara , ook Alegria wordt wel gebruikt , Of die intrede die dat koppel in america in hun kerk heeft gebruikt daar... ( heel bekend op youtube) Kan niet meteen op de naam komen, maar dat was ook een leuk nummertje.
Bij ons vroeg de dj dit ook. Hebben der goed over nagedacht en bij ons wordt het de Bruidsmars. Bij ons zal het een traditioneel huwelijk zijn en vinden dit wel gepast. Veel succes nog.
Hey Kelly, Ik denk dat het toch leuk is dat jullie op een bepaald liedje binnenkomen en dan applaus krijgen ... Soms denk ik ook, wordt het dan niet wat veel: liedje bij het binnenkomen, liedje voor het dessertenbuffet te openen en dan openingsdans, maar kom, het draait om ons he, dus ik zou toch ook binnenkomen op een liedje hoor. Wij hebben gekozen voor Victory van Daan, maar wel de versie met wat "beat" in. http://youtu.be/eIIUw58vUro We wilden iets totaal anders dan dat meestal wordt genomen. Voor het dessertenbuffet gaat het wat klassieker worden.Het liedje victory laten we el stoppen als ze beginnen te spreken. Zeg Kelly welke liedjes hebben jullie allemaal in de viering? Die van ons Enya: One by one Lionel Richie: The only one Dianna Ross and Westlife: when you say that you love me Jamiroquai: I'm in the mood for love Tijdens de receptie (direct na de buitencereonie), spelen we muziek uit de jaren '50. Hoe is het ondertussen met je mama Kelly, heb er nog veel aan gedacht Liefs Emmy
Bij ons in de familie en vriendenkring is dat ook traditie om met een liedje binnen te komen. Vaak is dat 'lac du conemara' en dan wordt er met de servietten gezwaaid. Wij vinden dat zelf niet zo leuk (vooral niet passend bij ons). Dus kiezen we voor een muziekstuk uit 'star wars' omdat dat beter bij ons past. Ik vind dat wel leuk als je met een gepast liedje binnen komt, dan is de sfeer voor de avond meteen gezet.
Hey Emmy Met mijn mama gaat het wel redelijk. Ze is wel heel hard afgevallen van de pijn.. Hopelijk past ze nog in haar kledij...Ze moet zeker nog 3 weken rusten, daarna kunnen we voor schoenen en handtas. Vraag me toch nog af of zo heel de dag in de weer zijn, gaat goedkomen voor haar..... Onze liedjes in mis zijn: I belong to you - eros ramazzotti & anastacia We're in heaven - Do You are - dolly parton (wou natalia, maar daar is geen studioversie van) It is you - dana glover Thank you for loving me - bon jovi Nothing else matters - lucia silvas everything - michael bublé Vind dat echt moeilijk om een passend intrede lied te vinden voor in de zaal..
Bij ons deed de dj dat ook niet, omdat hij pas vanaf het dessertenbuffet aanwezig was! Vanaf dan speelt hij echt een rol, hé! Daarvoor deed de maître van de zaal dat. Wij hadden 'Beautiful Day' van U2.