Terug naar overzicht
Ben je al eens bij Swarovski gaan kijken? Groetjes
Beste Natascha, In de Hobbyschuur in Lichtaart verkopen ze losse pareltjes, al dan niet van Swarovski, maar maken ze ook juwelen op maat tegen een heel democratische prijs. Groeten
Jagré in Antwerpen hebben keimooie juweeltjes, zowel ingetogen als erg uitgesproken! En vooral veel bling bling ;)xxx
Ik zou dan eerder eens gaan kijken bij vb C&A (veel leuke goedkope juwelen), Twice as Nice, Six, Veritas, Claire's enz. Ik denk dat je daar veel meer kans gaat hebben dan in de klassieke juwelenwinkel.Eventueel eens googlen, dan vind je zeker links van dames die zelf juwelen maken (vb parels, swarovski, enz), die kunnen je waarschijnlijk wel helpen omdat zij kleuren kunnen aanpassen... vb dorienfrutsels in NL (velen op t forum zijn tevreden van haar!) Succes !
oh ja, of kijk eens bij Neckermann, 3suisses, Laredoute enz... wie weet
of lemony.nu veeel bling bling !
Kijk eens in de winkels ind e Rue de brabant in 1030 brussel , héél veel juwelen oorbellen, armbanden, tiaras, mooi, niet duur, de turken bruide dragen allemaal veel "blingbling" en in hun winkels zeker te vinden
Natascha, Inderdaad, de collectie van Swarovski is de moeite. Er zijn ook Swarovski winkels (moet je maar eens googlen). Bij Inno Charlerloi en Antwerpen nog 20% vandaag en morgen.Groetjes en veel plezier bij het kiezen. Ingrid
Ik heb mijn juwelen online gekocht op www.shenza.be ik was heel tevereden toen ik mijn halsketting thuis opendeed ! Goede service, leuke juwelen, goede kwaliteit!