Nu Online
Momenteel zijn er 537 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Champagnetoren

17-4-2011 12:52:39
Hoi iedereen! Wij hadden graag op ons feest een champagnetoren gehad ipv een huwelijkstaart. Iemand enig idee of er bedrijven zijn in België die dit bouwen? Had al op internet gezocht maar ik vind voorlopig enkel bedrijven in Nederland. Groetjes en bedankt! X

Effie
28-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 775

Yasmina
2-8-2012
 Meld misbruik17-4-2011 22:52:26

Hoit Effie,
Ik denk niet dat dit door een bedrijf gedaan wordt... Ik denk dat je dit eerder aan je zaalpersoneel of catering moet vragen :)
Maar dat wil niet zeggen dat er effectief geen bedrijf is die dit doet he dit is wat ik denk!
Alvast proficiat!
Groetjes,

Yasmina

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik18-4-2011 12:00:52

Hou er dan wel rekening mee dat de glazen nat zijn en plakkerig aanvoelen, aangezien de champagne erover stroomt...

Effie
28-4-2012
 Meld misbruik19-4-2011 22:50:34

Hoi! @ Yasmina: Ik had het aan de zaal gevraagd en zij hadden me aangeraden om op internet te kijken. Maar daar valt maar weinig te vinden. Véronique, bedankt idd voor dat inzicht, had ik nog niet bij stilgestaan en we hebben mede doordat de feestzaal hierin ook niks kan voorzien, besloten om toch iets anders te doen. Weer op zoek naar een alternatief ;-) Groetjes!!!

Lisa

Meld misbruik6-12-2013 11:33:01

Een beetje laat voor jou Effie, maar wellicht handig voor anderen!
Champagnetoren.be levert champagnetoren. Zij werken vanuit Meerle dacht ik!

Ik hoop dat je een leuke bruiloft hebt gehad!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...