Terug naar overzicht
wij hebben rechtstreeks na de huwelijksinzegening onze receptie.zo kunnen de mensen rechtstreeks van de kerk komen ... vind dat persoonlijker veel makkelijker.als iedereen nu zo een beetje in de buurt woont is dat niet zo'n probleem om dat een uurtje later te doen, maar mensen die van verder moeten komen ... dan moeten die zich nog even gaan bezighouden en dat is natuurlijk niet altijd zo makkelijk.der is dan wel een kans dat die niet meer komen natuurlijk.Mieke13/05/06
Ja, maar anderzijds willen wij echt wel pas foto's nemen na ons huwelijk... en een uurtje is toch wel het absolute minimum daarvoor... Allez, denk ik dan eh...
Hoi,Bij ons ligt er 1 uur en 15 minuten tss het einde v/d misviering en de eerste receptie. Tss de misviering en de receptie voor mensen die naar het avondfeest komen ligt er 3uur en 15 minuten tss. Grtz debra11/08/06
Ook bij ons ligt er een uur en 15min. tussen het einde van de viering en de start van de receptie. Zelf vind ik het wel nipt omdat we nog foto's moeten nemen en de afstand tussen kerk en feestzaal ongeveer 20min. is, maar anders moeten de mensen veel te lang wachten vooraleer ze naar de receptie kunnen gaan. Sofie22-07-06
zoals reed zei zal bij ons de receptie rechtstreeks na de viering gehouden worden.tussen de receptie en het avondfeest houden wij onze fotoshoot (dus ook NA het huwelijk).wij hebben dan 3.5u de tijd.1uurtje vind ik persoonlijk wel HEEEEL weinig (tenzij je ook al geen verplaatsing moet doen ofzo)Mieke13/05/06
Hoi Katrien,Wij zijn voor de gemeente en kerk de foto's gaan trekken. Na de kerk zijn we naar de feestzaal gegaan, waar ong. 1,5u later de receptie begon. Met de suite hebben we dan al een glaasje gedronken, er zijn nog enkele foto's getrokken en dan hebben we ons gerief in de bruidssuite gezet. Tijd genoeg daarvoor.Groetjes,An 13-08-05
Bij ons is de huwelijksmis om 11u, nadien komt enkel de suite mee naar huis... De eerste receptie begint dan pas om 17u, dus er is heel wat tijd tussen, maar de meesten wonen in de buurt dus dat is niet erg. Vorig jaar ben ik ook naar vier trouwfeesten geweest en er was ook telkens zoveel tijd tussen, en ik vond ook niet dat dat stoorde. Je moet vooral doen waar jullie je als trouwkoppel goed bij voelen!Veel succes allemaal!Groetjes,Saar(25/08/06)
Onze mis was om 13u en gedaan rond 14.30u. Dan zijn wij foto's gaan nemen (anderhalf uur voor een reportage is wel het absolute minimum hoor!) en dan zijn we doorgereden naar de zaal (waar de suite in de namiddag al broodjes had). Daar hebben we nog wat foto's met de familie gemaakt en om 18 uur was de receptie. Om 18.30u sloten de mensen van 't avondfeest daarbij aan. Voor wie van verder kwam hadden we wat toeristische info van de streek en leuke adresjes voor iets te gaan drinken doorgestuurd. Da's wel geappreccieerd :-)De mensen houden zich wel bezig hoor in tussentijd. Wij hebben daar toch geen klachten over gehoord!Groetjes,Sylviesinds 11 maart gelukkig getrouwd!
Onze mis is om 14h en we voorzien het einde rond 15h15.Hierna maken wij met de familie wat foto's en die gaan dan allen samen bij mijn ouders thuis nog iets drinken of we kunnen al iets voorzien in de feestzaal (dit alles terwijl wij op reportage gaan)De meeste andere mensen die naar de kerk komen en nadien ook naar receptie (18h)of feest wonen in de buurt en zullen nog eens over huis gaan vermoed ik. We kunnen eventueel ook wat adresjes doorgeven van leuke eet en drankgelegenheden voor diegenen die willen doorzakken....groetjesann-sophie09.09.06