Terug naar overzicht
Hoi Larisa, Van waar in limburg ben je? Wij geven volgend jaar ons feest in het Rubenshof te Alken. Ze hebben er een mooie tuin waar we ook onze ceremonie doen en daarna de receptie. Ons leek dit de beste keuze en de prijs valt ook heel goed mee. Ze hebben pas hun zaal vernieuwd en ik dat dat ze een capaciteit van 300 personen hebben. Groetjes Laura
wij zijn afkomstig van beringen dus maar de afstand maakt eigenlijk ni zoveel verschil ik denk dat wij een 60tal personen gaan hebben.... ik zie dat je de ceremonie daar gaat houden??? is dat dan een kerkelijk huwelijk of een wettig?? want ik zou dat ook graag willen maar ik vind geen pastoor die dat wil doen .... alvast bedankt!!! en geniet er van.... groetjes
Wij wonen in Ham en gaan ook naar Alken dus ik denk dat het ongeveer dezelfde aantal kilometers zijn. Het wettelijk gedeelte doen we in het gemeente. Het kerkelijke aan de feestzaal. De vader van mijn vriend zijn neef is dominee of diaken of zo iets en hij mag zo een mis voorgaan maar we moeten hem nog vragen maar gaan er wel van uit dat hij het zal doen. Alle tis toch te hopen. Heb ook al van andere mensen gehoord die gewoon naar hun parochie gaan en daar aan hun priester vragen of hij ook op andere plaatsen de mis wilt voorgaan. Een andere oplossing is eventueel rent a priest. Groetjes
ja ik heb het aan verschillende in de buurt gevraagd en zij doen het dus niet omwille dat dat niet toegestaan is van het bisdom uit...want ik had dit ook graag gewilt ik heb ondertussen al meer als 3 priesters gevraagd :s:s:s hopelijk is dit voor jou geen probleem xxxx
Wij zijn ook van Beringen en geven ons feest in Zolder! www.tastecatering.be misschien een tip! Succes!
Abdijhoeve houthalen.. Bokrijk heeft ook verschillende feestzalen.
Wij geven ons feest ook in het Rubenshof in Alken! :) Ik wou bellen om te vragen of we in de tuin onze ceremonie mochten doen maar jullie hebben me goed geholpen :)