Nu Online
Momenteel zijn er 602 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes gasten avondfeest

17-4-2011 18:36:53
Hallo allemaal,

Graag had ik geweten of er nog mensen zijn die geen bedankjes aan de avondgasten geven. Bij het lezen van de berichtjes op het forum lijkt of wij een uitzondering zijn . Wij zouden wel de mensen nadien een foto van ons opsturen als bedanking.
Als jullie toch ideetjes hebben als bedanking (liefst niet te duur) mag je het altijd laten weten.
Alvast bedankt...

Groetjes, Anne

anne
4-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1432

petra
9-6-2012
 Meld misbruik17-4-2011 18:59:54

hey, wij zijn ook niet echt van plan een bedankje te geven. Wordt hier bij ons niet zo echt gedaan. Wel een foto die we achteraf opsturen als dank xx

sharon
6-8-2011
 Meld misbruik17-4-2011 19:20:25

Hier is het ook de gewoonte om achteraf een foto te sturen en dat is dan de bedanking.

Wij zijn echter aan het overwegen om iets kleins mee te geven op het avondfeest en de foto achteraf niet meer op te sturen aangezien dat bij de meesten toch ergens onderaan in een lade terechtkomt of bij het papier wordt gesmeten....

Ik vind dat je bij een trouw moet doen waar je u goed bij voelt en niet wat anderen doen...

Tabita
22-9-2012
 Meld misbruik17-4-2011 19:21:13

Hey,
wij gaan ook geen bedankjes geven, zelfs geen foto achteraf... Bij ons is dit ook geen gewoonte, en ze mogen al naar het feest komen e ;-)

Groetjes

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik17-4-2011 20:45:34

Hallo,

Wij geven ook geen "extra" bedankjes, uiteindelijk zal je de dag zelf al genoeg "Dank u" zeggen vermoed ik. En zoals Sharon zegt, een foto belandt sowieso in de lade.

Groetjes

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik17-4-2011 20:55:30

Hoi,

Wij geven (tot hiertoe) ook nog niks. Wij waren evt. ook van plan een foto te geven maar dit is zeker niet bij iedereen de gewoonte hier.
Doe maar gewoon waar je je goed bij voelt :)

Groetjes,
Kendra

Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik17-4-2011 21:07:02

Hoi!

Wij geven gewoon een kaartje met foto achteraf.
Een foto belandt bij verschillende mensen gewoon in de lade, maar ik weet dat er ook heel veel mensen dit heel leuk vinden en dat nog een heel eind uitzetten. Uiteindelijk komt het ooit wel in de kast (hopelijk in een doos vol met leuke herinneringen) terecht, maar dat is met alles wat je geeft zo hé...
Het verleidelijke aan het forum is dat je heel veel leuke en mooie ideeën tegenkomt, maar als je dat allemaal wil doen, dan is het (vooral financieel) niet meer mogelijk.
Doe maar waar jullie je goed bij voelen en niet denken dat je alles hetzelfde moet doen als hoe anderen het doen.

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik17-4-2011 21:42:54

Wij geven een reep chocolade met de tekst op de wikkel, bedankt en onze naam.
Wij maken die via de site party-gifts.nl

Van die brede repen praliné chocolade in aldi, heb je er drie stuks voor 1,69 euro.

anne
4-6-2011
 Meld misbruik18-4-2011 8:49:18

Bedankt al voor de leuke reacties. Ben "opgelucht" dat we niet als enige niks geven. Het is inderdaad zo dat je altijd maar verder gaat met dingen kopen/ maken/... voor de trouw.
Oef... toch iets dat we kunnen schrappen op onze "to do list" .

Groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik18-4-2011 11:59:04

Wij hadden ook 'gewoon' een foto en nu, bijna 2 jaar verder, zien we die foto toch nog hier en daar op een kast staan, hoor! ;-)

De kleine gadget-toestandjes houden we wel voor een geboorte! ;-)

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik18-4-2011 12:50:35

Hey,
Wij hebben ook gewoon achteraf een foto gegeven. Voor de rest geen cadeautjes of geschenkjes.
Ik vind het zelf als gast van een trouwfeest ook leuk om achteraf nog een foto van het koppel te hebben en die verdwijnt dan na een tijdje in een doos met de uitnodigingen, geboortekaartjes, etc.
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...