Terug naar overzicht
Jeff en Benny, Let op hé met dergelijke vragen, jullie weten dat sommige hier heel "sympathiek" op kunnen reageren hé . Mocht je een goeie gevonden hebben, laat het zeker weten. Anderzijds, gezien wij ook op dezelfde locatie trouwen, hoor ik heel graag jullie verdere bevindingen, ervaringen. Hartelijk dank en succes met de voorbereidingen. Bart en Patricia
Hallo, Had je al een budget in gedachte? Voor een hele dag of slechts een deel van de dag? Voor een hele dag vraag ik 1200€ zonder album, maar de bewerkte beelden in hoge resolutie op DVD. Prijs kan wat lager als het niet om een hele dag gaat... Stuur zeker een mailtje voor meer info. Veel succes in ieder geval! Roeland
Informeer eens bij www.sfeerbeeld.be. Wij werken met deze jonge fotografe. Veel succes met de voorbereidingen.Groetjes, Ingrid
Proficiat met jullie huwelijk, Met alle plezier verzorgen wij de foto's van jullie dag! Voor meer info betreffende onze werkwijze, prijzen ... verwijs ik je graag door naar onze webiste: www.ckfotografie.be GroetjesClaudia, +32(0)473 479 794
Een vriend van ons is semi-professionele fotograaf. Wij zijn heel tevrden van zijn foto-techniek en hebben er alle vertrouwen in dat hij onze dag prachtig op foto gaat vastleggen. De prijs is zeer schappelijk voor een hele dag aanwezig te zijn. Als je meer info wil kan je best een mailtje sturen naar ingeremmerie@hotmail.com, en dan geef ik je zijn gegevens door.
Hey Alvast proficiat met jullie trouwplannen! Wij kunnen je zeker helpen, bekijk onze site eens www.ellegancia.be Groetjes Bianca
Wij hebben, de goeie gevonden!!bedankt allemaal