Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Naamkaartjes aan tafel - gevouwen of enkel?

17-4-2011 22:54:55
En hier nog eentje : zij die naamkaartjes voorzien voor iedereen aan tafel, nemen jullie enkele kaartjes (liggend) of dubbel gevouwen (om rechtop te zetten)?

Charlotte
1-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1175

Mieke
30-4-2011
 Meld misbruik17-4-2011 23:19:54

Ik voorzie er geen aan tafel, maar ik zou toch gevouwen nemen.. je ziet dan al van 'verder' de naam en minder kans op wegschuiven, waaien, .. (dat denk ik toch). Een gevouwen kaartje vind ik sierlijker.

Wij geven bij degene die binnenkomen (per koppel) een kaartje met hun naam en de tafelnaam er op. Dit kaartje is ook gevouwen.

Ben aan het denken om in de binnenkant van de kaartjes een paar woorden te plaatsen en als iedereen aan tafel hun kaartjes te samen legt een zin vormt (die dan te maken heeft met de tafelnaam). Ben benieuwd of er gasten aan een tafel zijn, die het zouden uitzoeken :) Gewoon voor de fun en bezighouden van de gasten :)

Groetjes,
Mieke

Trang
13-8-2011
 Meld misbruik18-4-2011 0:42:12

Ik was van plan om enkel naamkaartjes te nemen en deze te plaatsen in een wijnkurk. De wijnkurken dienen als naamkaartje houders.
Bij nader inzien past dit niet bij het thema en kleuren dus maak ik gevouwen kaartjes met de naam en tafelnummer erop. Met stempels en stickers kan je heel mooie naamkaartjes maken :)

Groetjes,
Trang

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik18-4-2011 1:08:51

Ik zal gevouwen kaartjes nemen, omdat dit toch mooier op de tafels staat vind ik. Ik ga ze voor elke genodigde voorzien.

Groetjes en succes

Tamara
24-6-2011
 Meld misbruik18-4-2011 8:31:48

wij hebben enkel genomen. wss gaan we deze kaartjes dan aan het bedankje hangen. dat ligt op ieder zijn bord.

Nele
20-8-2011
 Meld misbruik22-4-2011 15:08:46

Wij voorzien ook naamkaartjes aan tafel. Dit hebben we van de feestzaal gekregen (zeer eenvoudig met klein loge bovenaan van feestzaal). Dus het is een enkel kaartje met twee sneetjes onderaan, zodat ze het gemakkelijk kunnen bevestigen op een glas.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...