Terug naar overzicht
Hoi Penny, Wat dacht je van de openingsdansen van jullie beide ouders af te spelen in een soort mix (achter elkaar ofzo)? Maar dan moeten ze zich dit nog wel herinneren natuurlijk ;-) GroetjesFilipa
Goh dat is een idee... Alleen mijn ouders zijn gescheiden en mijn vader hertrouwt. Al kan ik die openingsdans wel nemen, vind ik zelf ook een mooie.Bij Tom zijn ouders denk ik dat het vrij klassiek zal zijn omdat die al 35 jaar getrouwd zijn. Maar ik kan er wel eens achter luisteren. Alvast bedankt voor de tip :-)
onze openingsdans zal from this moment van shania twain zijn en het liedje met de ouders is van heartland - i loved her first maar ik vind dit niet zo geschikt liedje voor bruidegom en zijn mama maar daar zoek ik nog wel liedje voor :)
bedankt Filipa voor het idee! Besproken en goed gekeurd al geven we er een toets aan omdat mijn ouders gescheiden zijn. We spelen onze openingsdans, dan dansen we met mijn ouders op de openingsdans van Tom zijn ouders terwijl we hen ook op de dansvloer roepen zodat ze hem zelf na al die jaren ook nog eens kunnen dansen. Daarna dansen we met Tom zijn ouders op de openingsdans van mijn vader zijn 2de huwelijk. Kan mijn vader met zijn vrouw dansen en mijn mama met haar partner. Iedereen tevree en wij een geweldig idee rijker :-) Bedankt!